Ben ik de enige....

A

Anoniem

Guest
....die zovaak naar de wc loop? Of doen jullie dat ook!? Zelfs als ik niet moet denk ik, ik probeer het gewoon hihi.  Ik voel hier en daar trekjes maar geen kramp. Ipv rode afscheiding heb ik weer witte. Snap er niets van...

Ik weet wel...kheb de wc pot nog nooit zovaak van de binnenkant bekeken. hahaha

En eet geen zure bommen maar zure mosselen. hahahahahahahaha

Hi Dompy,

Nu twijfel ik niet meer bij jou.
ZWANGER!!!!!!!!!!!
Ik heb ook de witte vloed, moet elk uur naar de wc, op mijn werk wordt ik er niet goed van.
Doe nou die test en je bent uit de onzekerheid!

Liefs, Monique

hai Dompy,
gewoon testen nu. Dan weet je waar je aan toe bent.
Ik hoop het voor je.
Laat het ons weten!

Succes voor alle meide om zwanger te worden!
Groetjes van Leed.

Dompy,

Als ik jou was zou ik inderdaad gewoon testen, dan weet je waar je aan toe bent.
Nu blijf je de hele tijd twijfelen.
Succes, en ik duim voor je,

Groetjes Lucielle

Ja maar zit op m'n werkie. Ik zou er bijna voor vrij nemen. hihi. Maar vanuit m'n werk ga ik een test kopen en morgenochtend doe ik die test. Ik zeg het nog niet tegen m'n vriend want anders hebben we 2 stresskippen rondlopen.

Ik hou jullie op de hoogte!!!

Maar kheb geen klachten ofzo, behalve vage steekjes, verder geen grote pijnlijke borsten of andere kwalen. Dus denk dat m'n ongi laat op gang komt.

Maaaaaarrrrrrrr HOOP HET NIET!!!

hihi
doeiiiiiii

Je hoeft niet perse iets te voelen hoor, ik heb namelijk ook nergens last van (soms een beetje pijn in mijn buik) en ik heb 3 dagen geleden positief getest.
Ik ga morgen naar de vk voor een termijnecho. Dat is al snel! Omdat mijn cyclus onregelmatig was gaan ze kijken hoever ik ben.
Ik hoop dat morgen mijn twijfels weg zijn, want ik vind het nog steeds onwennig. Ik voel niks, je ziet niks.... de test zou toch wel goed zijn?

Ik houd jullie op de hoogte, en Dompy.... jij ons ook he?

Terug
Bovenaan