ben ik de enige?

A

Anoniem

Guest
Ik zie dat jullie allemaal heel erg blij zijn als je geen keizersnede hoeft. Ik ben echt heel hard aan het hopen dat ze niet meer omdraait zodat ik geen gewone bevalling hoef. Ben ik nu de enige die de voorkeur voor een keizersnede heeft?

haha

nee hoor hier nog 1.Ik krijg waarscgijnlijk een ks omdat de baby 4 week voorloopt op groei.ik hoop ook op een ks.mijn zoontje lag ook in een stuit en die is met een ks geboren en is goed bevallen.ik ben niet bang voor weeen maar bang dat de baby iets aan een gewone bevalling overhoud en jij?

nee echt niet hoor ,ik weet vanaf het begin van de zwangerschap al dat k een ks krijg en ben er erg blij mee ,die van mij ligt niet in een stuite maar mijn eerste zat klem en heeft daardoor een lichamelijke handicap overgehouden aan de bevalling ( ik krijg nogal grote kinderen) en in vergelijk met die drama bevalling en de ks die ik met mijn   zoontje had , vind ik een ks ook veel fijner
groetjes saskia

ik heb toch altijd in mijn achterfoofd dat een gewone bevalling het meest natuurlijk is.
En daarom ook de meest logische en beste.
Ik zou zelf ook bang zijn voor een ks, niet dant ik niet bang ben voor de gewone bevalling hoor. T is allemaal geen pretje, maar iets waar we doorheen moeten om iets moois te krijgen. There is no other way.

aan de ene kant lijkt mij het ook wel wat een ks maar aan de andere kant kon ik na een gewone bevalling gelijk weer alles
moet wel zeggen ben nooit ingeknipt uitgescheurd of hechtingen gehad bij mijn andere 2 kids
Dus ik hoop maar dat dit weer het geval is hoewel ik me wel zorgen maak omdat de laatste 13 jaar geleden is
maar het herstel met een ks duurt vele malen langer en ook narcose of ruggenprik vind ik eng
tja vind het eigenlijk allemaal niet echt leuk

Eerlijk gezegt lijkt het mij (ondanks alle nadelen ed) ook wel fijn. Niet zo zeer omdat ik niet zelf wil bevallen, maar ik moet maandag nog drie weken en ik zit nu al steeds te denken: wanneer zou het moment daar zijn!

Ik ben gewoon zooo nieuwsgierig en je weet gewoon niet wanneer het gaat gebeuren. Alleen lijkt alles er echt op, dat ik het gewoon zelf zal moeten doen..nog meer geduld dan maar ;)

Mirjam

ik vind eigenlijk helemaal niet erg dat ik niet weet wanneer het komt.
Niet dat ik niet onwijs nieuwsgierig ben...dat zeker wel.
Maar ik laat het me graag overkomen. Als ik wist dat het morgen zou komen dan zou ik onwijs zenuwachtig worden. Nu kan dat niet...scheelt me weer een hoop zenuwen.

Bij mijn eerste was ik ingeknipt en die hechtingen zijn na 2 dagen gesprongen, dat was erg pijnlijk en ik heb er nog een maand mee gesukkeld. Dus wat dat betreft ben ik gesukkel wel gewend na een bevalling, maar ik weet niet natuurlijk niet of een wond op je buik pijnlijker is, dat zou toch wel eens heel goed kunnen.

Nouja hoe dan ook, pijn komt eraan te pas, of je nu gewoon bevalt of een keizersnee krijgt. Het is meer het rustige, het geplande en geen weeen dat mij aanspreekt. Maar als ze zich toch nog draait zal ik toch aan een gewone bevalling moeten geloven natuurlijk.

Terug
Bovenaan