Ben ik de enige??

Hai allemaal,

IK ben nu zaterdag 16 wk zwanger en voel me gewoon zo goed. Ik heb zo goed als bijna gewoon geen last van kwaaltjes.(wees blij zouden jullie zeggen en dan ben ik ook hoor) Ik heb een goeie echo het hartje vorige week nog gehoord maar nog steeds blijf ik het zo spannend vinden en denk ik ooo is het wel goed. Eigenlijk heb ik hier helemaal geen rede toe want ik heb absoluut geen aanwijzingen dat het NIET goed zou zijn. Maar ik blijf zo onzeker. Moest gewoon ff mijn ei kwijt, Vroeg me af of andere hier ook last van hebben? IK wil zo graag gewoon lekker genieten van mijn kleine baby in mijn buik. Hopelijk laat hij/zij zich gauw voelen.

Liefs Tamjo

hoi tamjo,
tot gisteren had ik hetzelfde als jou...........nergens last van (nu dus steken in m'n onderbuik), maar ik zou me niet zo druk maken idd! geniet er lekker van dat je niet/nauwelijks ergens last van hebt, zoals je bij mij kan zien, kan dat van de één op andere dag zo veranderen! ik ben a.s. maandag 16 weken zwanger............van nummer 3, ik heb het kindje al een paar keer van binnen gevoeld.........., niet van de buitenkant hoor, dacht dat dat nooit kon zo vroeg, maar dus wel.......! beetje vlinderachtige plopjes in m'n buik............leuk hoor!
nou gewoon dus lekker gaan genieten van je onbezorgde zwangerschap en ik hoop voor jou dat je je kleintje ook snel gaat voelen!
liefs!

Hey,

Bedankt voor je bericht. Het is mijn eerste. Ik twijffel heel erg of ik het dus al gevoeld heb, ik heb al regelmatig plopjes in mijn buik gevoelt, soort gklap van je darmen ofzo, maar ik weet cker dat het mijn darmen niet zijn want dat voelt zo anders en dan krijg ik ook vaak buikpijn snap je als ik echt last van mijn darmen heb. Ik dacht ook nog dat t te vroeg zou zijn maar als ik jou verhaal zo lees. Nou afwachten maar hihi. Kan niet w8ten tot ik cker weet nu voel ik het echt.

Hopelijk is je buikpijn snel voorbij. Anders ff de vk bellen. Bij mij zijn ze elke x zo lief als ik weer eens in de stress zit dat ik gewoon altijd mag bellen maar ja je voelt je soms ook wel bezwaard. Maar ik jou geval als je je er niet goed bij voelt gewoon ff bellen. Hopelijk is het snel weg.

liefs

Hoi Tamjo,

Ik weet precies wat je doorgaat nu. Ik hier net zo! Afgelopen dinsdag 16 weken maar voel me hartstikke goed. Alleen net als Claudia1978 wel steken onder in m'n buik maar dat zal er wel bij horen.
Je kunt het wel voelen nu maar ze zeggen vaak omdat het de eerste is je het gevoel niet opmerkt. Ik denk ook dat ik hem/haar al gevoeld heb maar weet het niet zeker.

We moeten lekker gaan genieten, maar ik kan niet wachten totdat ik hem/haar ga voelen en dus bewust ga voelen...

Liefs

Terug
Bovenaan