Ben ik de enige?

Mijn vriend en ik komen er nog niet uit wat betreft de inrichting voor de babykamer. Er is dus nog niks besteld en we weten ook nog helemaal niet hoe het gaat worden. Ik hou van vintage en hout, hij van hoog glans wit....

Je snapt denk wel dat dat een beetje botst.

Ik wil toch wel een beetje actie gaan ondernemen en hij zegt dat hij nog genoeg tijd heeft en het in de kerst vakantie wel wil gaan doen. Maar zolang we er nog niet uit zijn vraag ik me af of we dan wel kunnen gaan beginnen :-s

Waar hebben jullie de inrichting vandaan?

Liefs Iris

Hoi wij liggen eigelijk altijd op één lijn. We overlegde even kwamen samen op onze ideeen. Wij waren erg vroeg met de babykamer, maar dat kwam omdat er allemaal aanbiedingen waren. ALs je via internet besteld heb je ip de bestelling binnen een week in huis. Maar als je in een winkel gaat bestellen, houdt er dan rekening mee dat er een lange levertijd aan zit. Ik zou kerst te laat vinden, maar dat is ieder zijn eigen keus.
Misschien een idee om de ene de meubels te laten uitzoeken en de andere mag de inrichting bepalen en de kleuren. Of helemaal een andere stijl.
Het blijft moeilijk als je beide een andere smaak hebt.
Heel veel sterkte ermee

yvonne

vraag hem gewoon of hij dan iedere week de hoogglans meubels wil poetsen, met al die vingers er op ;) Misschien bedenkt hij zich dan...want t is gewoon niet echt praktisch. Wij hebben een combinatie van wit met donker hout. Hebben dat besloten toen we gingen kijken wat we allebei mooi en betaalbaar vonden. Wij hadden een levertijd van 2 maand.

hoi, kerst is idd vrij laat vind ik.. je moet zelf weten. maar toen ik hem kocht al .wat jaartjes geleden was het toen 12 weken levertijd. kijk weet niet hoever je nu precies bent maar ik heb zitten rekenen over een week of 12 ben je misschien 35/36 weken ofiets? dan krijg je alles op het laatste moment. kijk tenzij dat je zegt ik heb een wiegje, en zorg dat alles verder klaar is dat zodra het komt ik het in kan ruimen en hup. maar daar moet je wat voor voelen. ik heb 3x gehad dat ik of op het laatste met een week of 36 laatste stuk verbouwing nog had. 1x gehad na 2 maanden van de geboorte verhuisd, geloof me das geen pretje. nu had ik zoiets hier heb kgeen zin meer in, dus nu sinds een vrijdag is het hele kamertje, gesausd en geverfd, dus qua muren is alles klaar.trek de deur lekker dicht en met een week of 8 ga kweer is verder van kleertjes uitzoeken en wat dingen neerzetten etc. en geeft echt veel meer rust nu. heerlijk.. wij hebben trouwens alles koloniaal. met creme bekleding en hemel etc. maar dat hebben we dus al ff..succes ermee!

hoi hoi,
Wij starten ook pas in de Kerstvakantie hoor.
Maar we gaan wel a.s. zaterdag de kamer bestellen bij Babypark. zij hebben een levertijd van 8 weken, en je krijgt er bij de iets duurdere kamers een box bij cadeau...
Vaak vragen ze: wanneer heb je het nodig? dan zorgen wij ervoor, dat je het dan ook in huis hebt....
Succes met uitzoeken! Ik ga er ook nog een hele kluif aan hebben met manlief... hahaha, hij wil ook wat anders dan wat ik wil...
Enne, jij krijgt toch ook een jongetje? Dan moet de kamer een beetje stoer zijn, toch? Hoogglans is zo "vrouwelijk" hahaha, dan heb je hem zo om....
Liefs Frederique

hoi hoi

bij ons bepaalde de maat van de kamer alles
die was 2.00x1.87 mtr dus daar paste niet veel in
commode hadden we al, daar heeft mijn man als baby nog op gelegen jaren 70 kastje
alleen bedje en schappenkast bij ikea gehaald. Omdat we net verhuisd waren en gaan samenwonen en na 2 weken al zwanger raakte hadden we ook niet veel geld.

Wel heb ik zelf een muurschildering van dirkje het draakje gemaakt en 3 kleine schilderijtjes met elfjes

Nu is onze meid naar de grotere kinderkamer die we afgelopen winter al opgeknapt hadden. Ik heb een jaren 70 kinderbedje gekregen en die staat nu in de babykamer.

Wij hoefden dus niet de keus te maken welk soort kamer, maar als ik jou was zou ik niet tot kerst wachten, beperkte openingstijden, extra drukte heb je daar zin in? kans op hele late levertijd, normaal is 10 weken.
ga samen bij 1 grote kijken of andere stijlen je ook bevallen, misschien vind je 1 stijl allebei wel leuk? en bepaal vooraf je budget!
De meubels moeten ook praktisch zijn als de kleine wat groter is.
Kun je de meubels maar op 1 plek in de kamer kwijt of kan je nog afwisselen?

succes ermee, groetjes sabine

Bedankt voor de tips meiden!

We zijn nog flink aan de discussie, maar hij heeft ingezien dat pas met kerst starten wel een beetje laat is.

Liefs

je maakt twee briefjes.... 1 met jouw naam en een met die van je man.... doe ze in een pet en trek er een uit..
vintage of hoogglans? De keuze is gemaakt...

Succes!

Terug
Bovenaan