Ben ik de volgende..........?

A

Anoniem

Guest
Gisteravond zei ik nog tegen Ray van, we eten friet met mayo, dat helpt misschien wel.
Om 19u verloor ik de slijmprop, maar ik dacht dat kan nog dagen duren.....Maar het begon eigenlijk gelijk. Wel onregelmatige weeen, maar om 22u werden ze regelmatiger en soms korter dan 5 min op elkaar. Om 23.30u toch de verloskundige gebeld hoe nu verder. Ze is gelijk gekomen en geluisterd en gevoeld.....1 cm ontsluiting, maar het zat nog potdicht van de week, dus daar niks over te klagen. 1 cm per uur rekenen ze. dus dat wordt me een nachtje.... Zit te puteren en te puffen en heb tegen mannetje gezegd dat hij maar moest proberen te slapen. Je weet gewoon niet hoelang het gaat duren en ik denk dus echt lang.........vliezen zijn nog niet gebroken.
Jullie horen het wel hoe het verder loopt.
Groetjes Daisy, 6 december uitgerekend

hoi Deez,

wil je nu heel veel sterkte wensen met wat er komen gaat. Hoop dat je , je nu niet alleen voelt zo in de nacht, maar weet dat de verloskindige met de telefoon naar bed is gegaan.
morgen heb je vast je kleine in de armen daar doe je het nu allemaal voor. Elke wee brengt je dichter   naar dat moment toe.

Ik hoop dat ik deze woorden ook zelf onthoudt. ik moet nog tot 18 januari.
nogmaals heel veel sterkte en kracht.

groetjes Bonus 33+2

He Daisy,

Wat spannend. Misschien ben je nu wel mama of bezig met de bevalling!!
Ben erg benieuwd of de bevalling heeft doorgezet en hoop dat je ons snel goed nieuws kunt brengen.

Knuffel van Sabine

Hey Deez,

Oh oh das spannend meis!!! Had al vaker hier gekeken bij jullie forum maar steeds niks van jouw gezien hoe het nu met je ging!!! en nu lees ik dit!!!!   Hoop dat het heeft doorgezet voor je en jullie al mama en papa zijn van een mooi wondertje zo niet wil ik jullie heel veel succes wensen met de bevalling!!! Het is heel hard werken maar oh zo mooi als je kindje op je buik krijgt!!! Zou wel leuk zijn als jullie wondertje vandaag geboren wordt precies deze dag is Jessica 9 mndjes oud, dat zou helemaal toeval zijn!!!
Nou blijf het hier volgen ben super benieuwd!!!!

Liefs Sandy

hoi deez

hoe is het nou met je?spannend hoor,maar ik zou eerst bevallen he haha of misschien tegelijk zou grappig zijn.ik had gsiterenavond echt van die scherpe steken onder net of ie mijn vliezen breken wil.heb weer shit geslapen zon last van mijn rug en buik elke keer.maar zet hem op he. en laat het over je heen komen/gebeuren,en probeer ontspannen te blijven.heb gisteren trouwens ook friet op met veel mayo.heb de vk ook nog gebeld gisteren omdat ik zoeveel slijmprop verloor elke keer.komt door mijn harde buiken zei ze.hoop voor je dat het doorzet.xxxxxxxx wendy

OOOo wat spannend!!!! We kijken uit naar je bericht!!!!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan