Ben ik een slechte vrouw door geen sex te hebben???

Hoi, ik ben jessica en ik ben 5 maart uitgerekend.
De hele zwangerschap tot nu mag ik niet klagen. Ik ben maar 1 weekje misselijk geweest en lig nu na te zwaar tillen op bed met een zweepslag in me onderrug. Dames kijk dus uit!!! Mijn partner vindt het echt super dat we zwanger zijn, maar.... ik geef hem te weinig aandacht en heb nooit geen zin. Hij mag me niet strelen tenzij het de buik/baby is. Hebben hier meer vrouwen last van, want ik vind het niet leuk voor hem maar ook niet lief van mezelf. Wat doen jullie hiertegen. Ik ben wel veel moe de laatste tijd vooral als ik gewerkt heb op wo/do/vr. Maar gewoon geen zin in terwijl ik wel super veel van me partner houdt.
Graag hoor ik jullie reacties.

Jessica Klijn
Mama to be van eerste kindje.

Dat je geen zin hebt wil natuurlijk niet zeggen dat je niet van je man houdt. En op zich is het heel normaal, de een heeft juist heel veel zin (dat geldt voor mij haha) en de ander totaal niet. Als je dat gewoon zegt zal hij t vast snappen. Ik neem aan dat je man wel doorheeft hoe t zit. Maar dat wil niet zeggen dat je een slechte vrouw bent hoor. Je hebt gewoon geen zin door je zwangerschap dat is alles. En wie weet komt die zin verderop in je zwangerschap wel terug.

Doe rustig aan en blijf vooral praten.

Beterschap met je rug!!

xx

Het is echt heel normaal hoor,de meeste vrouwen hebben hier last van,ik tenminste wel.ik ben blij als ik eindelijk op bed lig mag slapen,mn man zoekt ook aanleiding soms.maar heeft gelukkig wel begrip als ik echt te moe ben.wij doen het nu ook een stuk minder.hooguit 1 keer per week.soms merk ik wel aan mn man dat ie weer behoefte heeft.probeer dan zelf maar zin te maken,wat soms dan ook nog lukt haha...maar knuffelen vind ik nog wel altijd heel fijn....maar meestal wel die vent van mij dan weer meer.ah ja is gewoon een beetje aanpassen aan elkaar dan moet het toch lukken?
liefs jootje

Hi Jessica,
Ik herken het hoor. Ik heb ook nooit zin. Heb het afgelopen week geprobeerd ook omdat vriendlief jarig was en ik weet dat hij het mist, maar ging gewoon niet. Ondanks dat we heel voorzichtig deden deed het zeer. Ben dus bang voor een sexloze rest van de zwangerschap.

Dag meiden,
Ik ken het ook, en dacht dat ik de enige was.
Vriendlief vind mij ook even niet zo lief....
Ik heb ook nog maar weinig zin.
Maar soms moet je ook zin maken....
Veel succes.... heb ik ook af en toe nodig... hahahaha.
Moeders en baby's, daar komt zelfs geen vent tussenin.

heh wat een herkenning hier!! dat heb ik ook.. als ik savonds lig ben ik op.. en slaap ook vaak direct. probeer ook een beetje de sex erin te houden maar kost me erg veel moeite! ik las pas dat het normaal was en dat het meestal na de 3 maanden terug keer. nou daar zit kdan op te wachten haha

Nou gelukkig ben ik niet de enige vrouw die geen zin heeft. Ik heb een man die het wel snapt maar lijkt niet te willen snappen. De hele dag door probeert hij wel maar gewoon geen zin en wordt er soms sjaggie van. Hij hoopte in week 17 (waar we nu in zitten) iets te krijgen maar het doet bij mij ook zeer maar na de sex en tijdens voelt het gewoon niet comfortabel aan.
ik ben blij dat ik dit met jullie kan bespreken.

Gr. Jessica

bedankt voor jullie geliefde reacties :)

Hoi, wij zijn nu 16 weken zwanger en 2 keer gedaan. Hebben er allebei niet veel behoefte aan. De laatste keer ook veel pijnklachten gehad na het vrijen, dus is voor beide minder leuk op dit moment.

x yvonne

Terug
Bovenaan