Ben ik het nou wel of niet?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames!

Ik heb sinds een week beetje rare gevoelens in me lijf zitten en weet dus niet wat het nou is , zwanger of nog steeds ontpillen? Angezien ik 4maanden geleden ben gestopt.

mijn cyclus heb ik 28dagen en zit zo van deze maand in mekaar:

Laatste menstruatie: 2 april 2011
Cyclusduur: 28 dagen

Meest vruchtbare dag: 15 april 2011
Eisprong dag: 16 april 2011
Innesteldag: 21 april 2011

Positieve bloedtest mogelijk 26 april 2011
Positieve thuistest mogelijk 30 april 2011

Na mij eiersprong de 20ste heb ik wat bloedverlies gehad ong 4dagen , dat heb ik normaal nooit dus vond het al een beetje raar gaan deze maand.

nu heb ik sinds dinsdag 26-4 ineens last van het volgende:
- beetje misselijk ( vooral 'savonds rond uur of 10 tot ik in slaapval)
- soort van steken in me borsten.
- steken in me rechterzij.
- erg moe.
- last van ogen.
- handen tintelen continue.
- soort van kleine steekjes in me baarmoeder.
- als ik aan het eten ben heb ik ineens geen honger meer.
- slecht slapen merendeels door misselijk heid.
- veel plassen normaal ga ik 4á5 x op een dag nu wel soms 9 x.
- opgezwollen buik lijkt wel.

nu weet ik dus niet of het dit x raak is of niet?
heb het een beetje gehad met testen , omdat het bij de afgelopen maanden alleen maar negatief is.

Heeft iemand hier ook last van? En kan het dat je toch negatief test heb namelijk de 26ste getest , 4 dagen voor me nod kon gewoon niet wachten..

Groetjes , Amber.

Haha Amber, bij je rijtje met kwaaltjes lijkt het net of je deze van internet hebt geplukt.. Volgens mij allemaal tekenen van een zwangerschap. Dus houd hoop! En helemaal niet vreemd dat je de 26e dan nog een negatieve test hebt.. Wacht (als het lukt) tot 1 mei met testen... Ik ben alle kwaaltjes aan het zoeken, maar nog niet gevonden. Hoop de 3e op een positieve test.
Succes met wachten, Liefs Chantal

ik zou idd ook even een paar daagjes wachten met testen! Je lichaam heeft waarschijnlijk (als je zwanger bent) nog niet voldoende hcg

Hey meid,

Je klachten klinken als een zwangerschap dus dat is natuurlijk mooi!!! Ik zou zondag weer testen.

Maar ik heb het ook geprobeerd hoor, testen voor je nod, het bij mij was het duidelijk negatief. Ook niet raar, ik moet nog een week wachten, maar ik voelde me ineens zwanger! Nu voel ik niks meer en dat is normaal. Ik ga er dus maar vanuit dat de red devils toch gaan komen grrrrrr!

Liefs ciomama

hoi allemaal
bedankt voor jullie reactie , @channie1985 , ik heb het niet van internet ik heb alles onder een rijtje gezet over hoe ik me voel.

ik ga morgen ochtend een testje doen want me vriend wordt gek van het wachten.
gelukkig hebben ik voor de zekerheid vanavond nog 2 testen er bij gehaald dus dan kan ik volgende week nog een x testen als me menstruatie uitblijft.

gr. Amber

@Amber, zo bedoelde ik het ook niet hoor, het was meer als grapje bedoeld, omdat het volgens mij allemaal tekenen van een zwangerschap zijn. Ik hoop dat je morgen een positieve test in je handen hebt. Succes!

Helaas negatief van vrijdag en zaterdag.
Maar nog steeds geen menstruatie.
Als de 20ste ipv mijn eisprong mijn echte menstruatie(geen pil menstruatie) was dan heb ik iig geklust heb dan volgens zeggen mij eisprong 4mei.
vandaag geklust en van het weekend en dan de 4de maar weer proberen haha! En hopen dat ik over 4 weken een mooie positieve test in mijn handen hebt.
Zal wel te mooi voor woorden zijn in de 2de rond (of is het dan me ronde 1 nog?)

Ik hou jullie op de hoogte!

Terug
Bovenaan