ben ik misschien zwanger???

Hallo iedereen.

zoals bijna iedere keer als ik hier op dit forum kom is er weer een discussie bezig omdat iemand een vraag heeft over de verschijnselen van het zwanger zijn en of ze dus zwanger zou kunnen zijn ja of nee.

Natuurlijk zijn de meiden/vrouwen van het zwanger worden forum heel zenuwachtig en willen ze van alles weten of het zwanger zijn. Dat ze daarom hier op het forum komen kan ik best snappen.
Dat de meiden/vrouwens zich hier op het forum daar aan irriteren kan ik me ook heel goed voorstellen. Natuurlijk kunnen wij niet zien/lezen of ze wel of niet zwanger zijn, dat kan zelfs een dokter niet zeggen zonder testen.

Meiden van het zwanger worden forum:
Jullie willen heel graag zwanger worden, als jullie het idee hebben dat jullie zwanger zijn, koop een test en doe die. Je bent dan meteen van een hoop vragen af (en er komen een hoop vragen bij als je wel zwanger blijkt te zijn, maar dat ten tweede). Aan jullie verschijnselen kunnen wij ook niet oordelen of jullie wel of niet zwanger zijn.

Meiden van het zwanger zijn forum:
Als jullie het echt heel vervelend vinden dat deze vragen worden gesteld, reageer hier dan niet op. Laat iedereen in hun waarde. Sla het bericht gewoon over en schenk er geen aandacht aan, dat doen degene wel die er wel een 'gewoon' antwoord op willen geven.

 
Nee, zij runt niet de tent.

Toch is het niet vreemd dat iemand zo'n reactie geeft na al het gekonkel over deze vragen. Ik kijk één keer in de zoveel weken op dit forum en iedere keer kom ik wel een opmerking tegen over vrouwen die nog niet weten of ze zwanger zijn en daar vragen over stellen.
Ik denk dat Angelique probeert om een beetje rust in de tent te krijgen.

Jammer dat dit bij jou, anoniem hierboven, niet overkomt.

 
Hoi Angelique,
Ik irriteer me persoonlijk helemaal niet aan deze vragen. Ergens vind ik het wel logisch dat vrouwen die niet gelijk zwanger worden met hun vragen bij de 'zwangeren'komen. Wij hebben immers ervaring. Misschien heb ik er ook wel meer begrip voor omdat het bij mij ook wat langer heeft geduurd. Ik kan me ook wel voorstellen dat je geen behoefte hebt aan deze vragen, maar dan kan je ze toch gewoon negeren. Er staan toch wel meer berichtjes op waar je interesse niet naar uit gaat?
Groetjes Ellen R. (21,5 wkn)
 
Dag meiden ik ben van het zwanger worden forum,ik begrijp jullie heel goed,maar als je 2 weken voor je nod zit,ben je erg nieuwschierig van o al het raak zijn,en kijk jullie weten wat jullie gevoelt hebben.en als het langer duurt wordt je angstig en als jullie dan positief reageren dan geeft dat ons weer meer motivatie,gr manuela
 
Ik snap het beide,soms komen er ook wel een beetje domme vragen voorbij,maar daar reageer ik dan ook niet op,op de vraag of het raak kan zijn en wat voelden jullie is idd vaak een hoop irritatie maar ik snap wel dat die meiden graag weten wat wij voelen omdat wij er al eens geweest zijn en hun denken dat ze misschien ook eindelijk zover zijn,zoeken een soort bevestiging,logisch toch eigenlijk? vroegen wij ons ook niet af of het raak zou zijn? Antwoord dus gewoon normaal en sla anders die berichten lekker over,het is en blijft een open forum hoor!!
Voor de meiden die dus nog aan het proberen zijn,heel veel geluk en stoor je vooral niet aan het gekat van anderen,er zijn er genoeg met intresse en hopelijk een motiverend antwoord! succes!!
 
Anoniem 1: nee ik run de tent niet, als dat zo had geweest had ik jou dus allang geblockt voor dit forum hoor dus ik zou zeggen wees maar blij.


De andere meiden, ik kan me de onzekerheid ook heel goed voorstellen en als ik een keer geen zin heb ik die vragen dan sla ik ze inderdaad gewoon over. Bedankt voor jullie begrip.
 
Terug
Bovenaan