ben ik net over mn fixatie heen, begint hij!

A

Anoniem

Guest
'tja, die lieve mannen

ben ik na 5 maanden eindelijk een beetje over de eerste fixatie heen van zwanger worden en dan begint hij...
je weet wel, de eerste maanden zoek je alles op wat los en vast zit over zwangerschap en baby's. tenminste, dat deed ik.

nu ben ik op dag 37, niet hoopvol maar ook niet ongerust en is mijn ventje al 4 dagen bezig over hoe graag hij papa wil worden, hoe hij eraan toe is, hoe de naam zou moeten zijn, hoe het kindje eruit zou zien op dag 37 etc etc.

nu weet ik dus hoe hij zich heeft gevoeld de afgelopen maanden wanneer ik er de hele tijd over kletste hihi

hij doet ook niets liever dan mijn oppaskindjes vermaken op dit moment, HANDIG!!!

nou, kmoest het ff vertellen.

liefs esther

Hoi hoi

Jeetje, wel leuk als je mannetje zo meeleeft/denkt.
Ik herken dat wel een beetje. Mijn mannetje had ineens uitgezocht wat er allemaal goed zou zijn voor zijn zaad. Hij kwam dan ook ineens, op een gewone avond, met een pot gember en walnoten thuis.

Dat vond ik nou eigenlijk ook wel errug leuk. Is ie er toch ook mee bezig dus...

liefs Annet

oowhh wat lief toch he...
Ik heb ook zo'n schat die er echt voor gaat.. zo lief gewoon.. Ik had dat nog nooit meegemaakt..
Mun ex vond zwangere vrouwen maar niks.. liet dat ook regelrecht weten door steeds te zeggen van "jee wat een pens" met zown vies gezicht erbij..   Verkondigde ook gewoon dat zwangere vrouwen er niet uit zagen.. dat er geen model aanzat.. Met baby's had hij ookniet veel.. verschoonde nooit een luier omdat ie dan moest "kotsen"
Maargoed, dat is verleden tijd.. en daarom heb ik nu echt zin om zwanger te worden en alles te gaan delen met mijn lief..   **zucht...

zie het al helemaal voor me. Zou er gewoon lekker van genieten dat een kleintje bij jullie allebei zo gewenst is.

Gr. Danielle

ja wat een scheten he?

vandaag samen getest, maar helaas negatief. toch weer een ronde van minstens 40 dagen zucht.

hij was wel erg teleurgesteld want 4 weken geleden kwam zijn jongste zusje met mooi nieuws,  maandag een vriend van hem en  gisteren nog een vriend. aaahhhhh.

nog ff de duivels afwachten en op naar ronde 5.

liefs esther

Terug
Bovenaan