ben ik niet te jong

A

Anoniem

Guest
dag meiden
ik vraag mij steeds af of dat ik niet te jong ben om te dromen over een baby'tje.
ik 21 en woon al twee jaar samen met mijn vriend. ik kan er nog niet echt mee omgaan dat ik die gevoelens al heb. ik droom van mijn eigen kindje en ik kijk uit naar de dag dat mijn vriend zegt dat ik met de pil mag stoppen. ik hoop dat die dag niet lang op zich laat wachten.

groetjes mij

nee hoor,wat is te jong??IK was 20 toen ik zwanger werd,helaas miskraam,maar gelijk weer zwanger ook nog op 20ste....ik was 21 toen mijn prachtige zoon werd geboren,ben net 23 geworden en over 4 mnd gaan we voor nmr 2....

vroeger wist en wilde ik altijd al dat ik vroeg mama zou worden....heb dat altijd gedroomd..heb het er eens over met je vriend!!!Wie weet wil hij het ook wel??
Succes...

Nee volledig met jane eens, ik ben 21 en 24 wk 3dg zwanger van mijn eerste kindje. Volgens mij zit er geen vaste leeftijd aan het ontdekken van een kinderwens.

Groetjes Eliane

nee hoor! Als je die gevoelens hebt dan heb je ze nou eenmaal. Ik heb dat ook altijd zo gevoeld vanaf mijn 18 al gelukkig heeft mijn vriend 2 maand geleden gezegt dat hij ook graag een kindje wil dus toen ben ik gestopt met de pil. Ik ben ook 21. hopelijk hoef jij ook niet zo lang meer te wachten tot dat je echt mag gaan klussen. Is je vriend er al wat positief over of wil hij er niks van weten?
in ieder geval heel veel suc6
groetjes simone21

NEE!!!!!!!! Ik vind het juist kei mooi als je 'zo jong' al verlangt naar een kindje. Ik zelf ben 24 en nu 3 mnd. zwanger. Zelfs bij mij zijn er mensen die me te jong vinden maar ik ben apentrots hoor. Tegenwoordig beginnen de mensen vaak later met kinderen maar ik wil graag een jong mama zijn.

Heel veel succes, Ank

Wat maakt het uit!!!!!!!
de een is 35 als ie moedergevoelens krijgt en een ander 21. Zet je twijfel aan de kant en geniet ervan, je bent maar een paar keer zwanger in je leven!!!

Terug
Bovenaan