ben ik nog de enige??

ja volgens mij wel he..
ik ben nu 41 weken zwanger en heb het echt wel een beetje gehad nu.
je haalt je op een gegeven moment ook van alles in je hoofd.
straks past het niet of is het hoofdje helemaal verstringeld om de navelstreng..
ja stom natuurlijk maar het duurt maar en het duurt maar.
je maakt je toch een beetje zorgen denk ik.
morgen moet ik weer voor controle naar de vk en gaat ze me weer strippen, gister lukte het niet helaas.
wel was alles al goed verweekt zei ze, das toch ook een goed teken toch??
er gebeurd wel van alles in je buik zei ze..
nou ja we zullen zien.

vind het wel super om iedereen te feliciteren met hun kleine beebjes, en dan wil je zelf ook zo graag!!

nou ja we wachten maar weer af..

groet annelies

Hoi Annelies!

Ik heb t wel n beetje met je te doen hoor, je geduld wordt zwaar op de proef gesteld!
Maar... het kan echt niet meer lang duren, en dan mag je ook van je beebje genieten!
Ik hou je in de gaten! Wie weet heb je nu weeen??????
nog ff!!!   Ik wens je vast een voorspoedige snelle makkelijke bevalling!
groetjes, Priscilla

Ik vind het ook wel vervelend voor je hoor!! je wilt zo graag en "iedereen" lijkt inmiddels wel bevallen...
Het komt goed hoor!! hou de moed erin, straks heb ook jij een prachtig kindje in je armen....
Ik kan mij wel voorstellen dat je allemaal "rare" dingen gaat denken, dat had ik op het laatst ook... maar gelukkig was daar allemaal niets van waar.
Ik hoop dat je bevalling snel en goed zal verlopen... dan valt dat weer mee..
Maar ja het blijft afwachten geblazen...

Groetjes en sterkte,
Kirsten mv Russell 10/9

Hoi Annelies!

Nee, je bent niet de enige.. Ik zit nog in precies hetzelfde schuitje..alhoewel...
Ik ben morgen 42 W, wat betekent dat ze me in het ziekenhuis gaan inleiden. Bij mij moeten ze eerst gaan gellen omdat de boel nog niet rijp is. Kan dus nog wel even duren.. maar goed. Vandaag maar met een dubbel gevoel alle spulletjes bij elkaar pakken, extra tijdschriftjes kopen en vanavond met mijn man lekker uit eten om de tijd met z'n tweetjes officieel af te sluiten. Want 1 zekerheid heb ik.. als ik morgen naar het ziekenhuis ga, kom ik niet meer terug voordat ik bevallen ben!
Ik wens jou veel succes de komende paar dagen, want ook bij jou kan het niet lang meer duren.. Misschien ben je me zelfs nog wel voor!

Groetjes pluk de dagmama,
41W, 6D

bedankt voor jullie reactie's..
je bent gewoon ook zo benieuwd wanneer het nu echt een keer gaat beginnen.
heb vannacht best wat buikpijn gehad en dan denk je toch:"zou dit het zijn"
nou ja morgen weer voor controle en dan gaat de vk me strippen, zal ook wel niet zo lekker voelen maar ja wie weet helpt het goed..
mijn zus is morgen jarig en dat zou wel een leuk cadeautje voor haar zijn haha..
jullie horen van mij!!

Meiden....succes! Het kan nu ieder moment gebeuren he? Of misschien zijn jullie al bevallen inmiddels. Ik hoop het en ik hoop ook dat de bevallng goed verlopen is.
Afwachten maar tot we jullie berichtjes zien!

Zet em op en groetjes,
Nathalie

Terug
Bovenaan