Ben ik nog de enigste zwangere???

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik heb het vermoeden dat ik nog de enigste ben die zwanger is van
het dec.forum. Ondertussen hoor ik eigenlijk thuis bij jan. maar daar
voel ik me helemaal niet thuis. Die meiden "ken"ik helemaal niet en jullie
wel. Nou ja kennen is een groot woord natuurlijk, maar misschien snappen
jullie wat ik bedoel. Ik ben bestwel een beetje jaloers op jullie, ik wil ook zo
graag. Ben nu 41wk en 4dg en voor de 2e keer gestript, dus nog ff afwachten
of het heeft geholpen. En anders moet ik donderdag naar het ziekenhuis.

Ben ik nu echt de allerlaatste of zijn er nog een paar die nog lopen??
Ben daar eigenlijk wel nieuwsgierig naar.

Liefs Cindy

hallo cindt

blijf maar gezellig bij ons en ik zou een kaarsje opsteken dat je ook heel snel moeder wordt.
nog even volhouden meid

x sandra

He Cindy,

Heb een week in ziekenhuis gelegen, dus ben niet echt bij wat forum betreft, maar er zullen inderdaad niet veel zwangere meer op het forum zijn.
Moet best vervelend voor je zijn om al die verhalen te lezen en de foto's van onze ukkies te zien en zelf nog niet je kleintje in je armen te hebben. Hij of zij laat je wel lang wachten hoor. Hoop dat het strippen wat oplevert. Ik zal voor je duimen.

Groetjes Sabine

Hi Cindy,

Ik denk iid dat he een van de laatste bent van het december forum. Ik had het zelf al dat ik dacht begin dec. ohhh ik wil ook. Maar trooste me toen met de gedachten dat ze nog even moest groeien want ik was de 29 ste uitgerekent. Nu bijna iedereen al mama is kan ik me voorstellen dat je nu echt hoopt dat jij ook snel een klein wondertje in je armen mag houden.

Succes met de laatste loodjes en blijf gewoon lekker hier posten!

Groetjes Gerritje

Bah zeg dat je de enige nog bent.. :(
Hopelijk gaat het snel gebeuren!!

Enne je hoort gewoon hier thuis op het Forum hoor!!! Logisch dat je je niet thuis voelt bij Januari als je al zo'n tijd hier rond hangt..

Sterkte en Succes met de laatste loodjes!

x Lies

eyey.

hey lijkt idd dat je de laatste bent.
ik hoop dat je heel snel mag bevallen.

en het is natuurlijk niet zo dat je echt weggaat.
dat je nu een beetje verlaat bent betekend verder niets toch.

xxx martine en sem

Van mij krijg je een heeeeeeeeele dikke knuffel!!!!!
Veel sterkte en ik zal aan je denken!!

Liefs Hilma.

Nou inderdaad je hoort gewoon hier bij ons thuis hoor! Wij wachten met smart op jouw aankondiging dat het wonder is geschied!!!!

Eigenlijk is het ook wel een bijzondere positie toch om als laatste van ons allemaal te bevallen (al voelt het nu nog niet zo natuurlijk.......je wilt nu je kindje ook wel eens vasthouden....).

Ik wens je superveel succes met je laatste loodjes en zie de berichtgeving graag tegemoet!!

gr mama van MD en JA

Terug
Bovenaan