Ben ik nog zwanger

Hallo lieve meiden.

Nou, na 1 week ben ik hier dan weer eindelijk!!!!!!
IK snapte helemaal niks van dir nieuwe forum, maar ik ben ingelogt dus ik ben er weer!
He Inky, hoe is het met je? Je vroeg laatst een keer om mij en er reageerde een Yvette, maar dat was ik niet hoor.

He, ik heb een vraagje.
Ik zou nu 7 weken zwanger moeten zijn, maar ik heb echt helemaal nergens last van.
Ik slaap alleen nog slecht en ik plas wat meer.(ook het plassen is vaker geweest)
Heb geen krampen of iets dergelijks in mijn buik....
Nu las ik ook wel verhalen dat er vrouwen waren die een LEEG vruchtzakje hadden?
Zou ik dat ook kunnen hebben? Of wordt je dan gewoon weer ongi?
Moet nog een verloskundige gaan uitzoeken en bellen.

Liefs Yvette
 
Hoi Yvette,

Ik (Kat) kom net van het zwanger worden forum, omdat ik sinds zaterdag weet dat ik zwanger ben. Jij bent toch in november uitgeteld? Het novemberforum is van start gegaan! En er word al naar je gevraagd. Je komt er door hiernaast zwangerforum aan te klikken. En helemaal onderaan staat het november 2005 forum.

Even over jouw vragen. Het is heel goed mogelijk dat je geen klachten hebt hoor. Dat verschilt per vrouw. En een lege vruchtzak noemen ze een windei. Ik heb het gehad, en je hebt dan alle symptomen van zwanger zijn. Ook een positieve test. Ze zien het pas op een echo. Als iemand een windei heeft word je (vlgs mijn gyn) vaak gewoon weer ongesteld. De meeste vrouwen weten het niet eens. Ze zijn dan een aantal dagen over tijd, maar worden hevig ongesteld. Soms stoot het lichaam een windei niet af, en dan zie je het op de echo. Er schijnen geen voortekenen te zijn. Dus ik kan je zenuwen daarover helaas niet wegnemen. Maar ik hoop dat ik het je wel een beetje heb kunnen uitleggen.

Hoop je gauw te zien op het novemberforum!
Groetjes, Kat
 
Lieve Yvette,

Ga je nu nog maar geen zorgen maken!!! Het kan heel goed zijn dat je in het begin van je zwangerschap nog niet veel klachten hebt. Dit komt echt vaker voor.

Toevallig heb ik onlangs een curettage moeten ondergaan voor een leeg vruchtzakje.  Mijn miskraam leek zich op geen enkele wijze aan  te dienen (het kan zelfs tot 16 weken doorgroeien)  en ik was al 9 weken zwanger volgens de grootte van het zakje. Ik was op en top zwanger, zere borsten, rekpijn, doodmoe noem maar op. Je voelt het niet als het mis is, bij een echo kunnen ze dit pas  zien. Met 6 weken had ik de eerste en was het nog niet zeker maar met 7-8 weken konden ze het met zekerheid zeggen.

Als je je zorgen maakt neem dan contact op met je verloskundige misschien mag je eerder komen voor een echo. Maar voordat je iets zeker weet STOPPEN  met druk maken! Is echt nergens goed voor, ik begrijp je angst overigens wel hoor. En realiseer je echter wel dat 10% van de zwangerschappen eindigt in een miskraam maar hou je vast aan het feit dat 90% gewoon goed gaat!

Ik hoop dat het allemaal goed gaat, laat dat nog eens horen. Zelf ben ik meer verplaatst naar het zwanger worden na een miskraam forum maar ben erg benieuwd hoe het jou vergaat.

Liefs en sterkte,
Diana
 
Terug
Bovenaan