Ben ik nou de enige??

A

Anoniem

Guest
Hoi,
vinden jullie dat het ook zo hard gaat allemaal? Ik mis het allemaal wel hoor. Ik kan echt verdrietig worden als ik al die nieuwbakken baby's bij mij in de buurt zie... Ik zou maar al te graag weer willen. Alleen al die testen kopen maakt me vrolijk bij het idee. En jullie? Ik kan pas weer beginnen te denken aan een 2de als we verhuisd zijn. Onze huidige huis is namelijk veeeeeeel te krap.

Ik ken het, als ik terug denk aan de aandacht, de bevalling en al die mensen die zo geinteresseerd zijn in je gezinnetje heerlijk!!
En we wonen idd ook in een klein huisje, mijn zoon slaapt nog bij ons op de kamer!!!
Niet dat dat erg is maar een tweede wil ik pas aan beginnen als we verhuisd zijn, want zwanger en verhuizen heb ik niet zon goede ervaringen mee!!!
Groeten loes

Hoi!

Heb dat ook wel hoor, en wat lijkt je eigen kleintje ineens enorm groot naast al die nieuwe baby's hè? Maar ben dan ook wel heel trots dat ze al zo gegroeid is (bijna 7 mnd is ze al) en dat het zo goed met haar gaat en ze zo vrolijk is. En het nmoederschap vind ik leuker dan ik ooit had kunnen denken, zo leuk dat ik nu alweer zit te denken aan een nummer 2.

Maar veel mensen om mij heen zeggen dat je daar het beste een jaar of zo mee kan wachten omdat ze dan al wat meer kunnen en je je handen wat meer vrij hebt omdat ze dan bijv. al kunnen lopen. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben? Ik zou zelf zeggen: een goed moment is het moment waarop je er als gezin zelf aan toe bent.... Lijkt me erg leuk om weer zwanger te zijn, alleen weer een bevalling, daar  zie ik wel erg tegenop hoor, had een rotbevalling die niet echt voor herhaling vatbaar was. Maar ja, als je dan het resultaat ziet, was het die dag afzien meer dan waard!

Ben wel benieuwd of er meer zijn die ook alweer de kriebels hebben!

groetjes,
Anna

hoi

ik heb het ook, en heb zelfs al 2 kids
bij de eerste hebben we van het baby zijn niet kunnen genieten, omdat ze 7 mnd non stop huilde
maar bij jens .....jeetje wat lief en leuk, maar oh zo snel gaat het toch snel

ik herken het wel dat je emo word als je terug denkt, al die aandacht toen.en babys ziet.
gisteravond moest ik wat ophalen voor mn dochter int ziekenhuis,
ook het ziekenhuis en afdeling waar ik bevallen ben, een week weenremmers kreeg, en waar jens met 6 weken 2 nachten lag, zal het zo overdoen allemaal

groetjes

Terug
Bovenaan