ben ik nou gek? of zelfde persoon!

Hoi dames.

Niet om het een of ander of om de heleboel op te laaien, maar moet het toch even kwijt.
Of het ligt aan mij hoor maar als ik de hele discussie over sunyra terug lees kom ik wat dingen tegen.
De topic "voor sunyra" is geschreven door mama van 2 knappe jongens!!
Dan staat eronder ....

groetjes Jantine !!   maaarrrrr..

Dan komt het mooie.. Jantinevhd schrijft ineens in de topic "beste sunyra" het verhaal waar het omdraaid nou ja beetje vaag maar goed toch!

Dan komt dit bij topic "voor mama van 2 knappe jongens"

Mama van 2 knappe jongens schrijft:

ten eerste zijn er ook nog mensen die moeten werken en niet de hele dag achter de pc zitten en ik heb diet er neer gezet namens jantine dus wil je mij er even buiten laten

Sorry hoor maar lijkt mij 1 en de zelfde persoon die lekker bezig is!
Of ligt dit aan mij? kan het verkeerd hebben natuurlijk!

En als je het er neer gezet hebt namens jantine waarom kan ze dat zelf dan niet?

Sorry voor dit gebeuren maar snappen jullie het nog? of worden we allemaal genaaid hiero?

gr bianca

eerlijk gezegd, om het maar even bot te brengen: I don't give a flying fuck. Ik vind het jammer dat er op een forum voor jonge moeders een ruzie wordt uitgepraat (nouja, eigenlijk alleen maar erger wordt) door mensen die hier helemaal niet meer komen, en alleen het hele forum vervuilen met veel te veel onaardige berichten. Ik hoop dat het allemaal snel is afgelopen of dat ze hun ruzie ergens anders uitvechten want ik vond dit forum erg veel waard.
liefs Stephanie

Tja ik zou zeggen:
Mama van twee knappe jongens en jantine, ga lekker terug naar jullie eigen "gezellige" site en laat hier de boel met rust. Twas totaan gister ook heel gezellig hier.
Dikke doei!!!
happyM.

Ben effe weekje weggeweest en jeetje wat gebeurd hier nou toch allemaal..hahaha
Ja sorry dat ik erom moet lachen, maar deze site is toch bedoeld om info te krijgen over onze kindjes, toch? En om leuk over ze te kletsen enzo?
en nu is er ruzie tussen moeders of zit er een of andere crazy woman tussen??
Zou zeggen...laat lekker gaan...maak je niet druk en move on....

Moet zeggen...ik heb vaker een forum bezocht en ben ook wel eens in zo'n discussie beland en ben toen ook weggegaan, want echt gezellig werd het er niet op.

Maar kom op nou...hoe meer we reageren, hoe leuker het wordt voor diegene die dit wild, juist als we niks doen is de lol er gauw vanaf...

Nou ja weet het ook niet, maar poeh zeg het is allemaal wel wat hoor...

ik had eigenlijk geen zin om me met dit onderwerp te gaan bemoeien, even voor de duidelijkheid het zijn twee verschillende personen. Dit weet ik omdat ik ze beide nl. ken
het verhaal wordt zo steeds mooier en krijgt steeds meer sensatie

Het verhaal wordt inderdaad steeds mooier. Als je een beetje verstand van compuers hebt, kun je overal terecht komen. Zo kom je er vanzelf achter dat er in ieder geval 4 meiden hier de boel een beetje expres aan het opstoken zijn.
Als we met elkaar nou lekker niet meer gaan reageren op die verwijten.... is hun lol er ook heel gauw weer van af en gaan ze lekker gauw terug naar hun eigen "club".....
bye bye zwaai zwaai

Ik sluit me helemaal aan bij de mening van Stephanie.

Verder vind ik dat we iedereen  nu eens in hun waarde moeten laten  en  gewoon allemaal ons eigen ding moeten doen. Ik weet eerlijk gezegd ook helemaal niet waar dit allemaal om is begonnen en doe er ook geen moeite voor om er achter te komen, omdat het me gewoon ook geen bal interesseert.  Heel belangrijk is echter dat sommigen onder ons zich niet zo snel op de kast moeten laten jagen. Dat is alleen maar voer voor de rest. Niet reageren is gewoon het beste!!

En verder......het is inderdaad een informatief forum voor mensen die hun ervaringen en belevenissen VAN HUN BABY met anderen willen delen, dus GEEN PERSOONLIJKE VETES meer graag. Ik denk dat we het dan met zijn alles het langste zullen volhouden. Het was toch gezellig???!!! Of heb ik zoveel gemist?

Groetjes Fonske.

Hihi..
Ik zei toch ben ik nou gek of dat ik miss hartstikke fout zit , maar meteen weer van die poppetjes.
Mij doet het gelukkig niks en ik ga hier vrolijk weer verder want ik ben me geen kwaad bewust.

Vroeg het me alleen af (staat erbij weet je nog) maar als jullie het zeker weten van niet, dan zal dat wel zo zijn, maar laat die verdomde rot poppetjes dan ook voor je!

Zo ik hou hier over op want je kunt er daad werkelijk niks over zeggen !
Voor mij alleen nog maar de gezellige dingen en de gene met van die rot topics kan van mij lekker de pot op .

Liefs bianca

Terug
Bovenaan