Hoi dames.
Niet om het een of ander of om de heleboel op te laaien, maar moet het toch even kwijt.
Of het ligt aan mij hoor maar als ik de hele discussie over sunyra terug lees kom ik wat dingen tegen.
De topic "voor sunyra" is geschreven door mama van 2 knappe jongens!!
Dan staat eronder ....
groetjes Jantine !! maaarrrrr..
Dan komt het mooie.. Jantinevhd schrijft ineens in de topic "beste sunyra" het verhaal waar het omdraaid nou ja beetje vaag maar goed toch!
Dan komt dit bij topic "voor mama van 2 knappe jongens"
Mama van 2 knappe jongens schrijft:
ten eerste zijn er ook nog mensen die moeten werken en niet de hele dag achter de pc zitten en ik heb diet er neer gezet namens jantine dus wil je mij er even buiten laten
Sorry hoor maar lijkt mij 1 en de zelfde persoon die lekker bezig is!
Of ligt dit aan mij? kan het verkeerd hebben natuurlijk!
En als je het er neer gezet hebt namens jantine waarom kan ze dat zelf dan niet?
Sorry voor dit gebeuren maar snappen jullie het nog? of worden we allemaal genaaid hiero?
gr bianca
Niet om het een of ander of om de heleboel op te laaien, maar moet het toch even kwijt.
Of het ligt aan mij hoor maar als ik de hele discussie over sunyra terug lees kom ik wat dingen tegen.
De topic "voor sunyra" is geschreven door mama van 2 knappe jongens!!
Dan staat eronder ....
groetjes Jantine !! maaarrrrr..
Dan komt het mooie.. Jantinevhd schrijft ineens in de topic "beste sunyra" het verhaal waar het omdraaid nou ja beetje vaag maar goed toch!
Dan komt dit bij topic "voor mama van 2 knappe jongens"
Mama van 2 knappe jongens schrijft:
ten eerste zijn er ook nog mensen die moeten werken en niet de hele dag achter de pc zitten en ik heb diet er neer gezet namens jantine dus wil je mij er even buiten laten
Sorry hoor maar lijkt mij 1 en de zelfde persoon die lekker bezig is!
Of ligt dit aan mij? kan het verkeerd hebben natuurlijk!
En als je het er neer gezet hebt namens jantine waarom kan ze dat zelf dan niet?
Sorry voor dit gebeuren maar snappen jullie het nog? of worden we allemaal genaaid hiero?
gr bianca