ben ik nou gek?

klopt mijn topic is ook foetsie, site werkte paar dagen niet en toen was er vanalles weg

Randy: hoe weet je dat ze aan pap toe is?

Iemand tips bij verkoudheid?
Onze kleine is zo verkouden dat ze de fles al 5 weken slecht drinkt, ze overstroomt de hele tijd. zuigen zuigen zuigen en geen tijd voor ademhalen of slikken en dan stroomt het over.
dokter zegt: ze groeit toch goed? no problem
hart en longen zijn goed en geen ooronsteking

groetjes sabine

pap was voor mij gewoon uitproberen om hem langer door te laten slapen, kreeg hem niet wakker voor de laatste fles maar zat er ook niet op te wachten dat hij om 3 uur ofzo zou komen...
Maar we zijn er alweer vanaf, hij kon een dag niet poepen en nu blijkt hij op de gewone fles ook lekker door te slapen...
bij maand of 4 - 5 probeer ik t weer maar dan 's morgens een pap-bordje deed ik bij Nova ook, en die is nu 28mnd en wil 's morgens nog steeds pap...ze heeft alleen niet door dat ik haar gewoon brinta geef hahaha...

gewoon brinta? is ook gewoon pap hoor hihihi ik eet het nog steeds jammie

eerst maar eens nisykind forte kuurtje afmaken, hopelijk gaat dan beter met de verkoudheid.

pap, ik zal eens zon pak halen en lezen hoe of wat. moet toch nadenken over eten straks, pap en fruithapje enzo. nog 1 a 2 maandjes en het is daar alweer tijd voor

gr sabine

Ja de tijd vliegt....de eerste groente en fruithapjes staan hier al in de kast, Lasse wil nu al wel...kijkt het eten uit je mond en hapt lekker mee...maar hij moet nog even geduld hebben...half oktober zullen we voor hem klaar staan met fototoestel en camera in de aanslag haha...

Nou Nova is 28mnd en hield altijd vol dat brinta geen pap was...ze wou altijd kinderpap van 12 mnd hebben...maar aangezien ik die niet lekker vind en ik het zat was hier allemaal verschillende soorten pap etc in huis te hebben krijgt ze nu dus brinta...

Ze drinkt het het liefst nog uit de fles, en dat komt mama best goed uit hahaha
Ik Lasse op bed de fles geven en Nova ligt er dan naast met de pap-fles...
Heerlijk rustig opstart momentje 's morgens...

ohhh klinkt heerlijk

de fles gevne is hier een gedoe, de helft gaat er zo naast als je niet goed oplet, komt door die verkoudheid.
nu luuf en vsm druppels en afwachten maar.
ons dametje kijkt ook al heeel geinteresseerd als ik eet. die is zo nieuwsgierig maar ze moet maar wachten. Eerst groter worden, ze is ook nog geeneens 5 kilo en dat met 14 weken

groetjes sabine

Terug
Bovenaan