ben ik nou teveel eisent??

ik heb tegen cor gezegt dat ik 1 zondag echt als fam wil doorbrengen. nu hadden we besloten dat het dus morgen zou zijn. nou is er een maatje van hem en die   vraagt of tie morgen wat te doen heeft want hij wil morgen aan z'n auto klussen. waarom cor zegt nou euh eigenlijk graag, maar aan de andere kant , jantine wil graag een dagje als fam door brengen. ( de ene dag is het dat er visite komt , de andere dag is het dat we op visite   moeten!!)

en nu wil ik gewoon de zondag als gezin door brengen. maar vinden jullie dat ik toch maar cor morgen moet laten gaan? en me zelf maar moet weg cijferen?? hij is vandaag ook al voor zich zelf aan het werk. dus ja morgen zou hij dan hobby-en. wat vinden jullie??

Hoi,

Je vraagt helemaal niet te veel hoor. Jullie hadden al afgesproken dat jullie morgen samen iets leuks zouden gaan doen en dan vind ik niet dat Cor nu wat anders moet gaan doen.

Het is natuurlijk wel zo dat ieder in de relatie dingen voor zichzelf moet kunnen doen, maar dat kan dan een andere keer weer, niet waar.

Morgen is jullie dag.

Groetjes Fonske.

Hoi Jantine,
Ik vind dat cor zich aan de afspraken met jouw moet houden,als jullie dat hebben afgesproken dan is dat zo,klaar.Ga samen lekker wat leuks doen...
Groetjes Gaby.

Hoi,

Ik vind ook dat Cor zich aan de afspraak moet houden. Het is toch iets wat jullie samen hebben afgesproken. Dan gaa hij maar een andere dag hobbien.

Ik vind dus ook niet dat je teveel eist.

Succes

Groetjes Natasja

hallo jantine ,
ik denk dat je cor zijn gang moet laten gaan. jij hebt trouwens zelf ook geen tijd om iets als gezin te doen want je zit de hele dag op dit forum te typen.
groetjes lissas

hoi jantine
ik vind het je goed recht dat je zegt dat cor zich aan de afspraken moet houden
die ene dag in de week?? ja toch
doen wij ook hoor, 1 dag van het weekend is voor ons gezin.
de rest van de week is mijn vriend aan het werk,dus vind ik dat 1 dag in het weekend wel voor ons 3tjes mag zijn

en ik vind het wel een beetje lullig gezegd van lissas
ik vind het juist leuk en gezellig dat je veel reageert op iedereen zijn verhalen
je moet toch wat doen als je thuis zit
ik zit hier ook vaak te lezen, vind ik leuk hihi en vooral de dingen die herkenbaar zijn.
zo kun je elkaar toch helpen en steunen bij dingen die nieuw zijn enwaar je onzeker over bent
ik haal best veel tips uit dit forum
dus jantine lekker blijven schrijven hoor hihi
groetjes en nog een fijne avond!!!
sandra

Hoi Jantine,
Ik vind helemaal niet dat je te veel eisend bent!
Cor moet zich gewoon aan zijn afspraak houden, klaar!
En lissas, als je niks beters weet dan die onzin die je in je stukje uit zit te kramen, schrijf dan niks!!
Ik hoop dat dit een goede tip voor je is!
Jantine, schrijf maar lekker door hier hoor, is wel gezellig en trek je er nix van aan!
groetjes!!

Jantine,

Ik vind dat het niet meer dan normaal is om 1 dag in de week gezellig met zijn 3tjes door te brengen, is voor je kleintje ook leuk lijkt mij.
Gezellig dat papa en mama allebei met hem bezig zijn.

Fijne dag vandaag!

Lilian

Terug
Bovenaan