Ben ik nou zo'n rare?

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ben nu 5 weken zwanger en maak me dagelijks zorgen, als ik even niets voel maak ik me meteen zorgen, ga vaak naar de wc om te checken of het nog goed is

zou zelfs nog een test willen doen, terwijl ik weet dat allebei de testen al na 30 seconden een vette + opleverden!!!!

ga nu gewoon genieten.

morgen een afspraak maken bij de huisarts, doet deze trouwens ook nog een test of is die afspraak alleen om door te geven dat ik zwanger ben.

alvast bedankt voor het luisteren en hoop dat ik niet de enige ben die zo onzeker ben, ben superblij met de zwangerschap, echt een geschenk uit de hemel!!!

mamma lollifantje

Hoi meid...
Nee hoor, je bent geen rare, er zijn zoveel mensen die meerdere testen doen om zeker te weten dat ze zwanger zijn. Zelf heb ik er 6 gedaan, en toen kon ik het nog niet geloven. Ik wist het pas zeker toen ik hem op de echo zag. Mijn huisarts heeft geen test gedaan, maar misschien is dat bij iedereen verschillend.

Probeer maar lekker te genieten, als de test positief is ben je echt zwanger, en is er echt een klein mensje aan het groeien.
Liefs Ellen

Hoi hoi,

Nee hoor meid dat is zeker niet raar, ik had dat ook heel erg in het begin, elke kramp die ik voelde ging ik naar het toilet enzo, bij mij werd dat met de 13 weken minder omdat ik toen de echo had gehad en het hartje zag kloppen en ja je bent de eerste 3 maanden door!!!
Als je je eerste echo hebt gehad is het misschien bij jou ook al een stuk minder!
Probeer er echt van te genieten meid voor je het weet is het voorbij en je word helemaal gek van jezelf als je de hele dag aan het tobben bent!!!
Ben nu 37 weken bijna en nu begint het bij mij ook weer hoor want tja wat zijn nu weeen en bij welke weeen moet ik bellen, en waar komt die pijn vandaan en die steek haha, allemaal zenuwen hihi!!!

Mijn ha had ik gebeld en die zei dat ik maar naar de verloskundige moest gaan als ik zeker wist dat ik zwanger was dus hij heeft bij mij niks gedaan, maar nu is mijn ha wel een verhaal apart!!!!!

Succes meid en maak je niet druk!!

Hoi,
Ook ik ben erg onzeker deze keer.
Heb dus al een dag of vier licht bloedverlies, en hoop op het beste.
De vk kon nog niets doen, dus ik kan alleen maar afwachten nu.
Ga volgende week wel echt vragen om een echo hoor.
Heb dit bij mijn eerdere twee zwangerschappen niet gehad.
Dus nee, je bent geen rare..Natuurlijk willen we allemaal dat het goed gaat, en dat je echt kan genieten.
Dit gaat bij mij ook echt pas gebeuren als ik het gezien heb op de echo hoor.
Baal er wel enorm van, want mijn vriend ziet het positief in, en ik kan helaas nog niet blij genoeg zijn.
Achja, was er maar een kijkraampje he?????
Succes, en probeer te genieten!!   [ ahum wat zeg ik nou??}
Groet R

Ohja, ik ben nog niet naar de ha geweest.
Daar kom je eigenlijk voor niets. Meestal doen ze toch niets.
Ik meld het wel als ik er een keer moet zijn ofzo.
Of ik geef het door aan de assistente.
Maak me daar nou gelukkig niet druk  over.
R

Terug
Bovenaan