ben ik nou zo slecht

A

Anoniem

Guest
hoi hoi allemaal

ik kreeg vandaag zo een rare reactie

er kwam een vrouw naar me toe met dee vraag hoeveel weken jayla nou is
en daar stond ik IK WIST HET NIET
ik weet w
dat ze 22 augustus 6 maanden word maar hoeveel weken ze nu is
zosnel terug reken kon ik ook niet
toen zegt ze wat raar je weet toch wel hoeveel weken ze is (nou nee ben met 14 weken de tel kwijt geraakt ) daar stond ik dan met een mond vol tanden

dus snel de agenda thuis erbij gepakt en jahoor ze is nu 23 weken en 5 dagen vergeet het nu nooit meer ( hoop ik)

groetjes mariella

oh nee hoor!
Ik hou dat ook al lang niet meer bij. 5 maanden, 5,5 maand. veel gedetailleerder is het niet meer. Kan aan het tellen blijven... Ik heb het wel in mijn agenda staan, maar ken het niet uit mijn hoofd.
Zo slecht ben je dus niet... of ik juist ook....

nou nee hoor, ik denk dat weinig mensen de weken weten.... laats was ik bij banketbakker vroeg zo ook hoeveel weken? nog weken wordt lastig hij is bijna 6 maanden... ff later oh ja 25 weken is hijdan huhuhihi 26 weken is half jaar dus..... hihi

grt   suuz mv joshua 8-2-7

ik ben ook bij 14 opgehouden

Hoi Mariella,

Wat ben jij slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,en ik ook, want ik te ook niet meer vanaf 16 weken ofzo.
Wel stom van die vrouw dat ze reageerd,alsof jij behoorlijk ontaard bent ofzo.......
Ik had vriendelijk gevraagd of ze ook kinderen heeft zo ja,hoeveel weken die zijn ,en anders hoeveel weken zij is.
Ik vind die weken telling echt iets wat bij de zwangerschap hoort,dan ben je echt ermee bezig,zo van jippie weer een week erbij,als iemand dan aan mij vroeg hoeveel weken ik was zei ik bijv. 22 weken en 3,5 dag ,wahahaha,maar nu niet meer.

Groetjes Merel

waaahahahaaaaa Die is goed!

"Goh... en hoeveel weken bent u?"

hihi

Jajaja ik ben soms echt erg tegen mensen die zo reageren.
Het kan nog erger hoor .
Nadat je gevraagd hebt hoeveel weken ze is(weet ze hoogstwaarschijnlijk niet),ga je naar haar gezicht wijzen en dan tellen,als ze je dan raar aankijkt kan je zeggen dat je kunt tellen aan het aantal rimpels hoeveel weken  iemand is(net als de jaarringen van een boom)
Oke tis flauw maar wel effectief (tenzij ze jong en rimpelloos)

groetjes Merel

Terug
Bovenaan