ben ik nou zwanger of niet?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ik heb een vraagje aan jullie en ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven.

2 weken geleden ben ik ongesteld geworden. Ik heb normaal een cyclus van 29 dagen, maar ik werd op dag 30 ongesteld. Verder nix bijzonders, ik  ben altijd maar heel kort ongesteld en dat was deze keer ook zo.

Sinds een paar  dagen heb ik hele gevoelige tepels,  als ik onder de douche sta, doet het het pijn met de straal erop. Ik ben onwijs moe en ben af en toe ook nog misselijk.

Zou het  kunnen dat ik zwanger ben of niet?  
Het is de 7e ronde en we hebben besloten om even niet er al te veel  mee bezig te zijn, maar nu ik dit heb, denk ik bijna aan nix anders.

pep  

Hoi meid

ik zou het je niet kunnen vertellen als het raak of niet is.
Ik zou zeggen.... ga in dit geval voor die zwangerschaps test.
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, ondanks een menstruatie toch een zwangerschap.
Wel als ik even terug moet denken, had mijn moeder wel een normale bloeding gehad, en was toch zwanger van mijn broertje (hij is een nakomeling.. 17 jaar oud)

Ik zou zeggen, ga op je gevoel af, en als ik mij even ermee mag bemoeien
Ga voor die test.
Luister vooral naar je lichaam

Ik ben benieuwd   hoor.
Laat het even weten

groeten nathalie

Hoi hoi,

Het is natuurlijk goed mogelijk dat je zwanger bent. ik hoop het voor je.
Wel wil ik je even zeggen dat ik vorige maand dezelfde kwaaltjes had die jij opnoemde. Ook ik dacht toen dat ik wellicht zwanger zou zijn. Wie zou dat ook niet denken? Heel normaal hoor!
Ik werd 4 dagen later toch ongi, dus ik ben erachter gekomen dat je lichaam je flink in de maling kan nemen.
Natuurlijk hoeft dat bij jouw niet zo te zijn! Laten we positief denken, maar houd wat ik net schreef gewoon in je achterhoofd.

Ik zal voor jullie duimen.

GROETJES   SUUS

Als ik jou was zou ik morgen gelijk een test halen

oja winkels zijn geloof ik gesloten

ehm overmorgen dan

groetjes natasja

Terug
Bovenaan