Ben ik nou zwanger of niet??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik ben J, ik ben nieuw hier en ik zit met een grote vraag... Ben ik nou zwanger of niet?? We zijn er 9 maanden voor bezig en nu word ik niet ongesteld. Een test gedaan na anderhalve dag en negatief. Niet zwanger dus... Maar nu, 3 dagen later nog steeds niet ongesteld... Wat is dit? Dit heb ik nog nooit gehad; het maximale wat ik "over tijd" ging was anderhalve dag... Wat moet ik doen?? Hebben jullie tips voor mij? Ik zit even met mijn handen in het haar... Maar we hopen op een zwangerschap!!

Groetjes J

Hoi J

Misschien heb je de test te vroeg gedaan. Bij mij duurde het ander halve week voordat de test een positieve uitslag gaf.
Het kan zijn dat je nog niet voldoende HCG hormoon in je urine hebt. Volgens mij moet je dus alsnog even geduld hebben. Het feit dat je nog steeds niet ongesteld bent is natuurlijk al wel een goed teken,  heb je normaal gesproken een vrij regelmatige cyclus of is deze aldoor verschillend?

Succes,
Liefs Mireille (kreeft28)

Ja, Kreeft, ik heb altijd een heel regelmatige cyclus. altijd 28 of 29 dagen; nooit langer... Ik moet dus gewoon nog even geduld hebben??

hoi

Ik heb test gedaan na 4 dagen overtijd!!en toen was deze negatief!ben echter nog niet ongesteld geworden(nu 10dagen overtijd)ga morgen weer een test doen!!hoop dan positief!!

maar het schijnt voor te komen want dan zit er nog niet genoeg hcg in je urine!!!

ik duim voor je!!maar zeker een test doen!!!

veel liefs marjan1982

Jep....je zou zwanger kunnen zijn, advies..... blijf vooral testen en vergeet ons niet op de hoogte houden.

Succes groetjes Mirella

hoi,

Ik sluit me aan bij het advies van de andere dames: nog een paar daagjes wachten (heel moeilijk!) en dan alsnog een keer testen..... wellicht dat je dan meer weet!!

Succes,

SUUS

Terug
Bovenaan