Ben ik nou zwanger of niet????

A

Anoniem

Guest
Hoi ik ben Demi en ik word gek van onzekerheid: ik ben 5 dagen over tijd en heb inmiddels 3 (!) verschillende testen gedaan en ze geven alledrie een streepje (zwanger) aan maar bij alledrie is het streepje echt heeeel erg vaag. Kan  ik nu blij zijn of niet? Wie kan me helpen ( en ja ik ga morgen mijn gyn bellen)

Groetjes van Demi

Een streepje hoe vaag ook is een streepje dus dan ben je eht zwanger! Gefeliciteerd!

Bloempje73

Hoi Demi,

Ook ik denk dat je zwanger bent. Een streepje is een streepje!
Succes en als je nog onzeker bent dan kun je natuurlijk ook nog naar de HA.

Maar ik denk: Gefeliciteerd!!

Bientje

Ha Demi,
Ik ben het met de bovenstaande dames eens: een streepje is een streepje, dus gefeliciteerd!!!! dat is een goed begin van het nieuwe jaar!!
groetjes leetje

Als er geen HcG in je urine zit krijg je echt geen streepje hoor.

GEFELICITEERD!

TeHa

GEFELICITEERD! Ik denk echt dat je zwanger bent.
Geniet ervan.

Liefs, Go

Ik denk het ook hoor!!!
GEFELICITEERD

Liefs Annet (6w3d)

Hallo. ik heb inmiddels het ziekenhuis gebeld en morgen belt mijn gyn me terug. De verpleegkundige zei mij idd ook dat ik hoogstwaarschijnlijk zwanger ben!!!!! Ik ga er nu steeds meer in geloven, maar ben tegelijk ontzettend bang. Ik heb namelijk 1,5 jaar geleden mijn tweeling verloren na een zwangerschap van 27 weken en dat wil ik NOOIT meer meemaken. Ik hoop echt dat ik toch een beetje van deze zwangerschap kan gaan genieten.
Jullie in ieder geval bedankt voor de lieve berichtjes en ik hou jullie uiteraard op de hoogte!!!

Groetjes en een dikke kus van Demi

Terug
Bovenaan