<p>Hallo allemaal!</p><p>Toch even een vraagje...</p><p> </p><p>Even bij begin.</p><p>26 mei was de eerste dag van mn menstruatie. </p><p>Cyclus van 28 dagen. </p><p>Meest vruchtbaar was van 10-12juni.</p><p>Gemeenschap 10 juni ( sorry voor teveel info)</p><p>Nu heb ik dus vanaf eisprong na menstruatie last van blijvende menstruatiepijn en misselijkheid. 22 juni test gedaan van de predictor early hiermee kan ik 6 dagen voor mn menstruatie testen. (Was de eerste keer dat ik met deze merk testen...</p><p>Deze was dus negatief. Ik dacht ben vast er vroeg mee dus gewacht tot mn menstruatie aan kwam. Nu zit ik dus in deze 4 dagen. Nu mn 2e gemiste menstruatie dag. Gisteren. Weer testen weer gehaald van de kruitvat. Woensdag middag weer een test gedaan... negatief..pfff </p><p>Die menstruatiepijn blijft en de misselijkheid ook! En krijg meer hongergevoel.</p><p>Zou het wat anders zijn of moet ik toch even wachten tot mn hcg hoger is..? Meende zover ik lees op verpakkingen van de zwangerschapstesten dat ik al op mn 3e dag al kan testen. </p><p>Word hier zo onzeker van en wil graag weten wat mn gevoel zegt. </p><p> </p><p> </p>