Ben ik nu ongesteld of wat is dit?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben 25 jaar en sinds februarie gestopt met de prikpil. Ik ben 17 september voor het eerst weer "ongesteld" geworden. Het is geen rood bloed maar een bruine smurrie ( sorry voor deze omschrijving) Ik vroeg mij af of je dit een menstruatie kunt noemen of niet. Ben een week aan het vloeien geweest en toen was ik er net een week af en nu begin ik alweer (weer bruin). Komt dit omdat ik drie jaar geen bloeding heb gehad en dat het weer allemaal eerst op gang moet komen of wat is dit?
Heeft iemand hier ervaring mee/

Groetjes Russell

Ik denk dat het komt omdat alles weer op gang moet komen. Ben zelf een paar jaar aan de pil geweest. Je lichaam is nog helemaal in de war. Ik werd het ook alweer na een week en idd ook vaak bruinig. Ik ben nu een half jaar verder en er zit nu wel aardig regelmaat in. Behalve dat ik deze keer  al 14 dagen ongi ben, maar vandaag nog niks te bekennen dus hoop dat het over is!
succes!

xsuuz

Nou dat lijkt me idd ook niet echt prettig 14 dagen maar ja het lichaam is en vreemd iets dat blijkt wel weer. Je wordt er alleen een beetje onzeker van. Bedankt en succes.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan