ben ik nu toch zwanger

ik heb een vraaj vorige week woensdag heb ik twee zwangertesten gedaan deze waren positief gisteren voor een echo naar het zkh niets te zien in de baar moeder toen een test gedaan daar negatief.vandaag voel ik nog steeds zwanger weer een test gedaan positief.zou het een vergissing zijn in het zkh misschien ben ik net zwanger en kun je het nog niet zien op de echo wat denken jullie
 
Zulk soort vragen zijn natuurlijk heel moeilijk te beantwoorden. Snap wel dat je bevestiging zoekt, maar geruststellen kan ik je niet.
Als er niets te zien was gisteren zou ik zelf eerlijk gezegd nergens op rekening.

liefs Mosy
 
hoi hoi

ik herken je verhaal helemaal.
een jaartje of vier geleden zat ik in het zelfde schuitje. ik heb toen 6 thuistesten gedaan en die waren allemaal positief. mijn huisarts kon echter na de 3e test geen zwangerschaps tekenen vinden en heeft toen ook een tes gedaan die was negatief. ik was toen 1 maand overtijd. daarna heb ik de andere 3 thuistesten gedaan en weer allemaal positief. toen een bloedtest en ook die was negatief. inmiddels was ik 3 maanden verder en nog steeds niet ongi. twee dagen na de negatieve bloedtest werd ik eindelijk ongi. niemand heeft ooit de oorzaak van die positieve thuistesten kunnen achterhalen. inmiddels zijn we nu 4 jaar verder en ben ik zwanger van de tweede. mijn eerste is ongeveer anderhalf jaar na die ellendige maanden geboren.

ik hoop dat ik je niet al te veel teleurgesteld heb maar hou er rekening mee dat het vals alarm is. heel veel sterkte en ik hoop dat je toch zwanger mag zijn.

groetjes laura
 
Terug
Bovenaan