ben ik nu wel of niet zwanger.....

He meiden,
moet even mijn verhaal kwijt. Mijn vriend en ik zijn nu een maand of 4 aan het klussen voor een 2e. Ik had altijd (sinds ik in okt gestopt ben met de pil) een hele regelmatige cyclus van 27 dagen. Vorige maand dacht ik serieus dat ik zwanger was en na 2 dagen overtijd deed ik een test, deze was negatief. 2 dagen daarna werd ik alsnog ongesteld. Moeder natuur was weer lekker bezig haha! We hebben deze maand weer goed ons best gedaan en vandaag zit ik in de 31e dag van mijn cyclus. Nog steeds niet ongesteld dus wie weet.... Maar nu durf ik niet meteen weer een test te doen, bang dat deze weer negatief is! Ik zit nu op mijn werk en loop op weg naar huis langs de drogist, ik twijfel al de hele dag of ik wel of niet een test moet kopen. Beetje stom, want het kopen veranderd echt niks aan de situatie maar iets houdt mij tegen. Ik denk dat ik nog maar even afwacht tot vrijdag. Dan ben ik in ieder geval ruim over tijd en als ik dan nog niet ongesteld ben toch maar een test doen....
Slaat misschien nergens op dit verhaal maar het lucht wel even op. Kan er op dit moment met niemand over praten. Als ik straks thuis ben gelukkig wel, dan is mijn vriend er ook. Bedankt voor het luisteren (lezen) meiden!

Hoi Miek,

Ik snap het helemaal dat je dit keer geen test durft te kopen...
maar afwachten lijkt me ook erg moeilijk hahaha

Ik hoop iig binnenkort te lezen dat jullie dit x wel zwanger zijn!!!

Groetjes cvn

Hai,

Ik ben ook al een aantal maanden aan het klussen, Ik had toen ik zwamger van Jesse raakte een regelmatige cyclus, maar het is nu helemaal in de war, gek word ik er van, dan is het weer goed, dan ben ik meer dan een week overtijd.
Nu duurt het ook veel langer bij mij om zwanger te raken, dus ik voel me daar echt niet fijn onder.
Als je het zeker wil weten zou ik een test doen. Ik hoop het voor je en duim voor je!

Groetjes Linda

Nou, ik ben op de terugweg van werk naar huis toch maar even langs de drogist gelopen en heb een test gekocht. Ik wacht nog even tot vrijdag om hem te doen, dan ben ik zeker ruim over tijd. Zodra ik meer weet laat ik het hier weten, spannend!

Hoi Miek,

Doen, die test! In onzekerheid zitten is ook niets.
En als de test negatief is, kun je een paar dagen later altijd nog testen. Ik heb bij deze zwangerschap wel 5 of 6 testen gedaan
Maar ja, ik ben dan ook weer zo'n miep die gewoon niet kan geloven dat het echt waar is..... Ben morgen alweer 17 weken op weg...
Ik zal voor je duimen dat er een dikke vette plus komt te staan!

Groetjes,
Maike

Ik hoop ook voor je dat het gelukt is! Ik herken je onzekerheid hoor. Bij Lotte duurde het lang voor de test positief was, terwijl ik al een tijdje zwangerschapsverschijnselen had. Erg frustrerend.

Ik had bij deze zwangerschap ook zoiets van 'ik ga niet te vroeg testen', maar heb toch al op mijn NOD een test gedaan. Ik ging die dag ook naar de Jonge Gezinnenbeurs, dus vond het wel fijn als hij toch stiekem al positief zou zijn. En dat was 'ie ook! Een heel licht streepje, maar toch! Vier dagen later nog een keer getest en toen wassie een stuk duidelijker.

Doe waar jij je lekker bij voelt. Te vroeg testen kan ook vervelend zijn, omdat je dan alsnog moet wachten.

Hopelijk is het raak! Hou je ons op de hoogte?

Groetjes, Marisa

Nou, om jullie even op de hoogte te houden; vandaag toen mijn vriend thuis was uit het werk even de test gedaan en wat zal ik ervan zeggen... het eerste streepje was duidelijk maar de 2e heeeeeel vaag! Wat moet ik daar nu weer mee? Het is nu de 32e dag van mijn cyclus. Ik wacht het weekend gewoon maar af en koop maandag na het werk (als ik dan nog niet ongesteld ben) maar een nieuwe test. Wat een gedoe, haha!
Heb het idee dat ik voor de gek wordt gehouden door moeder natuur, maar kan er weining aan doen natuurlijk. Ach, er zijn wel ergere dingen. Nu eerst even het weekend door en dan zien we wel verder.

Hee Miek,

Ik wil je niet voortijdig blij maken maar mijn eerste test begon ook met een heeeeeel vaag streepje. Mijn man en ik zaten er alletwee erg aandachtig naar te kijken maar het was toch echt een streepje.
Nu ben ik 17 weken zwanger!
Koop anders een digitale test van Clearblue. Daar komt het in letters te staan: zwanger of niet zwanger. Dan heb je meteen duidelijkheid.
Succes meid en alvast een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje gefeliciteerd....

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan