ben ik nu zwaner of niet??

A

Anoniem

Guest
Eind december ben ik gestopt met de pil (heb 15 jaar geslikt) Ik heb 1 ongesteldheid afgewacht en zijn toen begonnen met zwanger worden. Ik had uitgerekend wanneer mijn vruchtbare dagen waren. Op de dag dat ik ongesteld zou worden gebeurde er niets en nu (3 dagen later nog steeds niets)
Vanmorgen heb ik een test gedaan. Ik zag een vaag streepje. Maar ik ben niet overtuigd. Ben ik nu zwanger of niet. Ik heb verder geen zwangerschaps verschijnselen. Ik heb ook geen idee wat ik moet voelen en of ik al iets kan voelen. Vanmiddag koop ik nog maar een test en zondag gaan we opnieuw proberen.
Heeft iemand van jullie ook ervaring en vage streepjes en geen zwangerschaps verschijnselen.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes Anne

het enigste wat ik weet is dat als je een streep hebt je dan zwanger bent hoe ligt ie dan ook is....

Dat hoop ik dan maar!
Ik vind het alleen zo vreemd dat ik geen verdere 'klachten' heb. Nu is geen enkele vrouw hetzelfde dus het hoeft niets te betekenen.
Die onzekeheid.... ik word er gek van!

Al is het maar een heel iel streepje: dan heb je dus hCG in je urine en ben je zwanger. HCG heb je namelijk echt alleen als je zwanger bent, (of als je recent een miskraam hebt gehad). Dat ie heel licht is, ligt waarschijnlijk aan het feit dat je gewoon een lage waarde in je urine hebt, maar dat maakt niet uit: de ene vrouw heeft gewoon meer dan de andere, :)
Gefeiliciteerd dus!

o, en trouwens: zwangerschapsmisselijkheid begint vanaf een week of 6. Als je nu nog maar net overtijd bent, zit je net in je vierde week, dus dat duurt nog ff, :) En dan nog; 25% van de vrouwen heeft nergens last van, dus misschien ben je een van de gelukkigen, :)

hoi hoi,

Nou het zou dus goed kunnen dat je zwanger bent hoor. ik had ook van die vage streepjes aan het begin. met melk merk heb je getest ? en wat betreft de kwalen, die heb ik nu na bijna 22 wk nog altijd niet hahaha. wel kleine dingetjes gehad, maar echt kotsen en ziek zijn nee hoor. ik zou als ik jou was dus nog een test doen van een aner merk of voor de echte duidelijkheid. een CB digitaal. dan weet je het echt zeker.

succes, maar denk dat je zwanger betn hoor.

xx Bambi

Hallo,

Vaag streepje of licht streepje, streepje = streepje....
Ik had ook een maar heel vaag streepje op de test, maar 'k ben toch echt nu al 30 weken zwanger....én niet of nauwelijks misselijk geweest,  wel heeel mega moe, dus ik herken je verhaal wel.'k Zou zeggen, gefeliciteerd en geniet ervan...

Groetjes Ynez

ja hoor! streepje = streepje..

nu het nog zo pril is is ie vaag... als je een weekje verder bent zal ie als het goed is veel duidelijker zijn. je maakt dan meer hormoon aan..

spannend blijft het altijd maar kan wel voorzichtig tegen je zeggen...
gefeliciteerd!

liefs

Terug
Bovenaan