A
Anoniem
Guest
Eind december ben ik gestopt met de pil (heb 15 jaar geslikt) Ik heb 1 ongesteldheid afgewacht en zijn toen begonnen met zwanger worden. Ik had uitgerekend wanneer mijn vruchtbare dagen waren. Op de dag dat ik ongesteld zou worden gebeurde er niets en nu (3 dagen later nog steeds niets)
Vanmorgen heb ik een test gedaan. Ik zag een vaag streepje. Maar ik ben niet overtuigd. Ben ik nu zwanger of niet. Ik heb verder geen zwangerschaps verschijnselen. Ik heb ook geen idee wat ik moet voelen en of ik al iets kan voelen. Vanmiddag koop ik nog maar een test en zondag gaan we opnieuw proberen.
Heeft iemand van jullie ook ervaring en vage streepjes en geen zwangerschaps verschijnselen.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes Anne
Vanmorgen heb ik een test gedaan. Ik zag een vaag streepje. Maar ik ben niet overtuigd. Ben ik nu zwanger of niet. Ik heb verder geen zwangerschaps verschijnselen. Ik heb ook geen idee wat ik moet voelen en of ik al iets kan voelen. Vanmiddag koop ik nog maar een test en zondag gaan we opnieuw proberen.
Heeft iemand van jullie ook ervaring en vage streepjes en geen zwangerschaps verschijnselen.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes Anne