Ben ik nu zwanger of niet?!

<p>Hallo lezers, </p><p>Ik ben toch echt ten einde raad hoor.. iemand enig advies of tips?? </p><p>In juni seks gehad, en daarna vrijwel meteen een paar dagen misselijk geweest. En buikpijn gehad 5 dagen na de seks die eigenlijk redelijk snel weer vertrokken, maar ook weer terug kwamen een par dagen zo. <br />Steeds wel vaag oud bloedverlies gehad, en wat vaag bloed bij het afvegen of na het wc bezoek. Normaal ken ik dit dus niet van mezelf, maar ik wachtte af. </p><p>Ik moest het eerste weekend van juli ongesteld worden anders, en testjes waren vaag of negatief. Ik werd het tweede weekend pas 'ongesteld'. Ik heb best wel wat bloed verloren, maar echt maar 3 dagen en geen klachten of krampen etc verder. Wat ik normaal dus echt wel heb.. </p><p>Nu zijn we na die 3 dagen al bijna 7 weken verder, en testjes geven nog steeds niks aan. Maar mijn menstruatie is nog altijd niet gekomen. En ik heb ook niet het gevoel dat die eraan zit te komen. </p><p>Nu is mijn vraag eigenlijk, ik krijg steeds meer last van misselijkheid en tegelijkertijd ook alles op willen bunkeren. Vreemde dingen wil eten waar ik normaal geen behoefte aan heb, of niet zo snel. Naja allemaal van die soort vage klachtjes en kwaaltjes. En vooral ook regelmatig erg moe en dan bedoel ik ook echt op bed gaan liggen om een tukkie te doen. Dat is ook niets voor mij.. Sinds een aantal dagen enorme vloed daar beneden 'ahum' ,en heel vaak moeten plassen. Echt s morgens wel 4 of 5x kort na elkaar moeten plassen en s nachts. <br />Sinds 2 dagen doen mijn tepels ook zeer/gevoelig. Ik merk dit vooral wanneer ik geen bh aan heb (teveel informatie misschien sorry!).. </p><p>Maar nu ben ik gewoon ten einde raad.. ik heb van alles geprobeerd, gewacht en gehoopt ongesteld te worden omdat ik deze onduidelijke tijd zo vervelend vond. Maar niets helpt een beetje mee wat meer duidelijkheid op.. Is er iemand die nog een idee of tips heeft, of die zegt hey! je verhaal komt me zo bekend voor. </p><p>Ik kan niet echt inbeelden dat ik na zolang toch alsnog pril zwanger zou kunnen zijn, al dwingen die kwaaltjes me er wel toe dat het niet anders kan zijn dan. En wie weet wel ik ben bekend met een redelijk late innesteling. Maar ik maak mezelf nogal gek met dit hele gedoe.. </p><p>Liefs! </p>
 
Als de testen negatief zijn, denk ik dat je cyclus flink verstoord is. Heb ik zelf ook vaker last van en dan is er weinig en kort bloed maar is dat bij mij toch een echte menstruatie.
Helaas denk ik niet dat je zwanger bent. Als je blijft twijfelen kan je beter even een verloskundige bellen.
 
Hallo,
Het schijnt (volgens mijn HA) voor te  kunnen komen dat je een (halve) menstruatie over slaat zonder dat daar per se een aanwijsbare reden voor is, als het vaker gebeurd is het goed om na te laten kijken..
Je schrijft dat je je zelf gek maakt met dit gedoe, je kan daarmee (onbewust) je menstruatie tegen houden.. stress en spanning zijn hormonen die erg invloedrijk zijn. Het komt regelmatig voor dat vrouwen heel veel stress en spanning hebben omdat ze bang zijn dat ze (ongepland) zwanger zijn.. na een negatieve test zijn ze dan gerustgesteld en worden vrij snel daarna gewoon toch ongesteld.. 
Ik zou als ik jou was er mee bezig zijn alsof je niet zwanger bent.. laat het los en kijk of je menstruatie komt, je kan dit een paar dagen aan kijken tot bijv. Maandag of dinsdag.. als er dan nog niks veranderd is, even de HA bellen en dit voorleggen. Waarschijnlijk gaan ze dan even bloedprikken om te kijken wat je hormonen doen. En die kunnen ook kijken waar dan je klachten vandaan komen.. het zou best kunnen dat er uit het bloedprikken komt dat je zwanger bent maar ik zou er niet vanuit gaan.. je lichaam kan je aardig voor de gek houden.. zo zijn er mannen die "mee" zwanger zijn, die hebben zeg maar ook de ervaring van misselijkheid, rare dingen eten, harde buiken etc. Het is een echt bestaande aandoening (maar ik ben natuurlijk de naam weer vergeten..) maar naar schijnt wel een psychische. Zo zie je maar...
Nogmaals, benader het als een menstruatie, wacht een paar dagen af, zo niet bel je HA en vertel erover.. laat hun het beoordelen (dat kunnen ze meestal toch beter dan zoals hier in een forum, wij kunnen namelijk geen onderzoek o.i.d doen).. zo ja, een nieuwe ronde en weer een nieuwe kans (ik maak op uit je bericht dat een zwangerschap welkom is, vandaar een nieuwe kans, als dit niet zo is, dan is het als een geruststelling) 
Succes!
 
 
 
Ik zou even een clearblue halen waarop je digitaal zwanger of niet zwanger ziet staan. Hoe onzekerder je bent hoe meer symptomen je zult zien, die niets hoeven te betekenen. Mogelijk geeft dat iets rust. Menstruatie kan uitblijven om verschillende redenen..
 
Terug
Bovenaan