A
Anoniem
Guest
hallo allemaal,
al een aantal dagen zit ik in de onzekerheid. ben ik nu zwanger of niet. en natuurlijk wanneer komen eventueel de rode duivels.
mijn vorige cyclus duurde 38 dagen. nu zit ik al op de 41 dagen.
heb een test gedaan maar was negatief.
het gevoel dat de rode duivels eraan komen heb ik totaal niet. ik heb eigenlijk weinig last van dingen.
alleen best wel moe, opgezette en gevoelige borsten, weinig eetlust en heel af en toe wat misselijk.
wel heb ik meer afscheiding dan normaal ( wit slijmerig) soory hoor!!!
ongeveer anderhalve week terug had ik wel rugpijn en krampen in mijn buik maar dat is nu allemaal weer weg.
zou dat te maken kunnen hebben met innesteling/
ik ben van plan om in het weekend weer te gaan testen.
wat denken jullie zou ik toch zwanger kunnen zijn of laten de rode duivels nog langer op zich wachten.
groetjes mirthe
al een aantal dagen zit ik in de onzekerheid. ben ik nu zwanger of niet. en natuurlijk wanneer komen eventueel de rode duivels.
mijn vorige cyclus duurde 38 dagen. nu zit ik al op de 41 dagen.
heb een test gedaan maar was negatief.
het gevoel dat de rode duivels eraan komen heb ik totaal niet. ik heb eigenlijk weinig last van dingen.
alleen best wel moe, opgezette en gevoelige borsten, weinig eetlust en heel af en toe wat misselijk.
wel heb ik meer afscheiding dan normaal ( wit slijmerig) soory hoor!!!
ongeveer anderhalve week terug had ik wel rugpijn en krampen in mijn buik maar dat is nu allemaal weer weg.
zou dat te maken kunnen hebben met innesteling/
ik ben van plan om in het weekend weer te gaan testen.
wat denken jullie zou ik toch zwanger kunnen zijn of laten de rode duivels nog langer op zich wachten.
groetjes mirthe