ben ik nu zwanger of toch niet!

Hallo allemaal              

Nou ik wilde jullie eigelijk om raad vragen , mijn laatste menstruatie was 1 juli en daarna ben ik dus meteen gestopt met de pil normaal gezien word ik dan gewoon normaal ongesteld of niet en dan was ik dus zwanger maar nu ben ik al 9 dagen overtijd en nog geen enkle gevoel dat ik het worden ga geen pijn of klachtenwel ben ik heel erg moe en chagereinig ben ik enorm ,ik heb pijn aan mijn borsten en eeeeeeeetttttt enorm veel hahahaha oja en ik heb de laatste tijd regelmatig de hik vooral na het eten heel vreemd heb ik nooooooit last van dus .
Maar nu heb ik al meerdere testen gedaan vanaf de eerste dag tot nu en deze geven steeds negatief aan hoe kan dat .
Kan iemand mij helpen ?

groetjes eefje            
 
Hoi Eefje,

de moeheid, pijnlijke borsten en het vele eten komen me heel bekend voor, en ik ben 8 weken zwanger, dus... Gewoon een test doen, en als die negatief is, enkele dagen later weer proberen. Bij mij was de derde test pas positief, maar dat was wel 5 dagen nadat ik ongesteld had moeten worden. Het hangt er ook van af hoe regelmatig je ongesteld wordt, en hoe lang je cyclus is. Bij mij was het keurig 28 dagen, dus wat makkelijker te bepalen wanneer je over tijd bent.
Blijven de testen nu negatief zijn, ga dan even naar de huisarts, het kan ook iets anders zijn natuurlijk. Overigens, ondanks de symptomen kan het ook zijn dat je alsnog ongesteld wordt, je lichaam moet natuurlijk ook even wennen aan het stoppen met de pil. Bij mij was dat overigens niet zo, maar het schijnt voor te komen.
groetjes, Ellen
 
PS ik had in de dagen dat ik over tijd was juist wel een gevoel dat ik ongesteld zou moeten worden, die symptomen blijken ook vaak voor te komen in de vroege zwangerschap, ik heb het van meerdere meiden gehoord.
 
Hallo, toen ik gestopt was met de pil was ik ook moe en eet buien en af en toe misselijk maar bij mij kwam dat omdat me lichaam blijkbaar aan t afkicken was van de pil. Nu ik zwanger ben 4 1/2 week heb ik opzich nog nergens echt last van behalve krampjes achtige dingen en vol gevoel, en sneller emotioneel en prikkelbaar. Ben nog niet misselijk geweest maar ja wat niet is kan nog komen. Wacht nog even tot je iets langer overtijd ben en doe dan de test. Ik heb de clear blue digitale test gedaan en daar komt te staan 'zwanger' of 'niet zwanger' erg makkelijk dus.
succes
groetjes dees
 
Hoi Eefje,
Toen ik met de pil gestopt was had ik ook deze klachten, maarre, niet zwanger.
Maar het kan goed dat het bij jou wel is! Test je over een week nog steeds negatief dan vrees ik voor je dat het niet raak is. Als je stopt met de pil moet je cyclus vaak nog op gang komen en kan het soms wel 2x zo lang duren (ik ken zelfs verhalen van een jaar, bij mij was het na de prikpil overigens twee jaar).
Maar ik duim voor je!
Groetjes Aslan
 
Hallo allemaal
bedankt voor jullie reacties ,daar heb je op dat moment echt wel veel aan.
Nou ik ben inmiddels 11 daen overtijd en enorm moe en hongerig hahaha ja ik heb inderdaad ook van die buien emotineel of juist voor bijna niets boos ,maar weten jullie wat juist het nare is ik merk het nooit als ik zwanger ben ik heb nergens last van behalve moe en hongerig en prikkelbaar de rest negen maanden lang niet ,bij mijn eerste 2 ook niet dus ,en ik werd ook altijd meteen ongesteld normaal of niet wat ik al zei en dan was ik dus zwanger .
Maar nu weet ik het niet meer woensdag over een week is mijn zoontje jarig en dan ga ik mijn test maar doen als ik dan nog niet ongesteld ben dan ben ik 3 weken overtijd precies dus spannend

Groetjes vera
 
Terug
Bovenaan