Ben ik nu zwanger?

<p>Hey meiden! gister had ik een heeeeeele vage Positieve CB test. vanmorgen een duidelijkere KV test. En net ging ik plassen en heb ik helder bloed. normaal heb ik redelijk veel stolsels en “oud” bloed als ik de eerste dag ongesteld ben. Maar nu helder bloed na wat krampen… help!! Morgen opnieuw testen? <br />Edit: helaas net ook een aantal stolsels gehad. <br />Ik weet dat ik rustig moet blijven maar na 2,5 jaar is dit een behoorlijke mind-fuck. </p>

Wanneer is je nod? Als de krampen en bloedverlies niet aanhouden zou ik me geen zorgen maken. Anders de verloskundige eens bellen.

Hi allen, ik heb ook een vraagje.
Ik heb voor 8 april een positieve test in mijn handen gehad weliswaar licht maar duidelijk zichtbaar.
Op de 8e zou ik mijn NOD hebben dit is een dag later in een kleine bloeding uitgelopen, en wederom weer een positieve test en een aantal daarna ook
Nu komt ie dus.... gister had ik een echo en er was helemaal niks te zien!! Alleen wat verdikt slijmvlies, maar ik werd ook een beetje afgescheept met het verhaal er is niks te zien en miss heb je een miskraam gehad:( ik heb geen bloeding niks niet gekregen en mijn testen blijven positief.
Maar uit mijn bereking laatste menstruatie 14 mrt zou ik nu uitkomen op 6,4 weken.
Ik begrijp het niet meer heb ik verkeerd berekend of is er echt geen zwangerschap!?

Groetjes 

De test zegt overduidelijk zwanger. Op het beste hopen en dat dit een doobraakbloeding was. Maar houdt rekening met een miskraam. Stolsels zijn meestal in combinatie met krampen geen goed teken. Ik duim voor je!! 

Bloedverlies tijdens je zwangerschap kan maar stolsels hoor je dan niet te verliezen ik zou even de verloskundige bellen. Maar duurde het 2,5 jaar voordat je zwanger was? Bij mijn dochter 2 jaar en 8 maanden na een miskraam met 11 weken. Ik hoop zo dat deze zwangerschap blijft 

Hoe gaat het nu? Hoop dat het goed gaat, kans op miskraam is aanwezig bij bloedverlies of stolsels maar het kan ook goed gaan. Ik heb dit bij 12 weken gehad maar is gelukkig goed gegaan, dus dat zou ook kunnen. Duim voor je❤️

Terug
Bovenaan