ben ik nu zwanger

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal ik ben nieuw ik heb al hhel vaak hier op het forum van alles gelezen en mijn eigen nu toch maar aan gemeld om mee te praten ik heb al een vraag ik denk dat ik zwanger ben heb pijn in mijn onder buik net of ik ongi moet worden maar dat kan niet en ik kan pas volgende week een test doen heeft iemand hier ervaring mee is die pijn het inestelen van het eitje ik had dat ook bij mijn vorige zwanger schap

Hoi Kimetje

Ik had ook precies een week voor mijn ongi pijn in mijn onderbuik. Ik dacht ook van zou ik zwanger zijn. Heb dat ook een week gedacht. Toen ik afgelopen dinsdag toch onverwachts ongi werd. Het kan helaas nog alle kanten op. Het zegt helaas niks je zou toch moeten wachten tot volgende week. Als je je daar te sterk aan vasthoud kan het een vreselijke teleurstelling voor je worden als je toch ongesteld word. Maar hoop voor je dat dit niet hoeft te zijn en dat je volgende week toch zwanger bent.
Succes

Groetjes Sharine

Hoi Kimetje

Ik moet je even mijn excueses aanbieden over het feit dat ik teveel met mijn eigen ervaring spreek en dat moet ik niet meer doen. Mensen schijnen gekwetst te worden van mijn antwoorden dat ik geef en dat is niet mijn bedoeling geweest. Sorry

groetjes sharine

Terug
Bovenaan