ben ik nu zwanger?

mar48

New member
Ik weet niet of ik over tijd was maar normaal bloeding van 4a 5 dagen nu 2 dagen lichte bloeding  en bij 4 de cyclus dag de ovulatie test positief. De zwangerschap test geeft negatief aan...heb wel krampen en duizelig.4 de dag al ovuleren is wel erg snel. Normaal cyclus van rond de 26 tot 32 dagen.
 
Kan het zijn dat ik innestelingsbloeding gehad heb en nu pas over week zwangerschaptest kan doen?

Dat ik nu met ovulatie test positief geeft kan dat ook aanmaak van hormonen zijn nu?

Ga morgen huisarts bellen.ben totaal nog onervaren en mis haal ik wel alles door elkaar heen.

 
Heb echt 2 dikke donkere strepen op ovulatie .de bloedig was op cyclus dag 1 toen de cyclusdag 2 erna bijna niks meer.cyclus dag 3 bijna 2 dikke strepen en cyclus dag 4 dikke donkere strepen. Wie kan me beetje duidelijk geven. Snap niks van mijn lichaam momenteel haha!!
 
Hi!

Ovulatietest werkt op eenzelfde hormoon die verhoogd is als je zwanger bent. Zwangerschapstest alleen op hcg (hormoon dat je alleen aanmaakt na innestelling). Met een late innestelling kun je dus een negatieve zwangerschapstest hebben en een lichte of normale ongesteldheid. Had ik ook. Zwangerschapstest gaf pas op 4 de dag ongesteldheid een positief resultaat. Ik heb toen een test gedaan omdat ik merkte dat er iets niet klopte, zeg maar, met ongesteldheid  (heel licht, na paar dagen over). Mijn zoontje is nu 3 jaar ;-)

Liefs Anna
 

Bedankt voor je antwoordt.
vandaag bij huisarts geweest. Buikkrampen,rugpijn, steken van onder en bij anus. Vanmorgen wat duizelig met bukken en overeind komen. Morgen bloed prikken ziekenhuis. We zien wel. Hoop het maar zijn nu onder behandeling ziekenhuis en geeft wat meer rust.maar hoop zo morgen goede bloedtest...
 
Terug
Bovenaan