Ben ik ongesteld of is dit een innesteling bloeding.

Ik ben altijd regelmatig maar nu ben ik ruim een week te vroeg
Nu 5 dagen na mijn verwachte ovulatie
Ben ik aan het bloeden het voelt het als een normale ingesteldheid
Maar nu ben ik ook nog eens misselijk en heb steekjes in mijn borsten.

Overal lees ik dat een innesteling maar een beetje bloed is. Dit is wel meer als een beetje.

Ik heb all getest die is negatief. Aleen de vraag, is hij echt negatief en ben ik gewoon eerder ongesteld of ben ik te vroeg met testen.

Ik word er heel onzeker van.

Zijn er damens die een innesteling bloeding hebben gehad en hoe was dit voor jullie. ?

Dankjewel voor jullie reacties
 
Ik zou denken dat als je nog maar 5 dagen na je ovulatie test, dat dit te vroeg is. Ben je zeker dat je je ovulatie 5 dagen geleden had of zou die ook vroeger kunnen geweest zijn? Ben je ook al lang aan het bloeden of pas sinds vandaag? Als je zeker bent van je ovulatie en het bloeden zou toch sneller stoppen dan je zou verwachten met een ongesteldheid, zou ik aanraden nog eens te testen op de dag waarop je normaal ongesteld zou moeten worden. Je lichaam heeft even tijd nodig om HCG aan te maken. Dit begint vanaf de innesteling. Zou ook een ovulatiebloeding kunnen zijn en misselijkheid en steekjes in mijn borsten/tepels had ik ook telkens gedurende enkele dagen rond/na mijn ovulatie. Nog even afwachten vrees ik… Vreselijk hè, al dat wachten en die onzekerheid. Veel succes!
 
Ja echt heel lastig. Ik heb mijn ovulatie niet getest dus 100 % zeker ben ik niet.
Maar als ik mijn app moet geloven. Die altijd goed uit rekend waneer ik ongesteld moet worden zit wel eens 1 dag naast maar verder niet.

Ik bloed nu voor de 3 de dag en lijkt meer op een ongesteldheid
Maar onder tussen wel misselijk en dergelijke
Niet continu. Maar met vlagen.
Vergen geen verhoging.

Mijn eerste zwangerschap was een hg zwangerschap. Dus vandaar all mijn twijfels

En mijn vriend wil geen 2de. Dus als ik nu wel zanger zou zijn dan hebben we een hoop te bespreken
Pff
 
Tja, heel vervelend inderdaad. Ik zou je aanraden om over een weekje nog eens te testen, op de dag waarop je eigenlijk je menstruatie verwacht.
 
Tussentijdse bloedingen kennen meerdere oorzaken. Ik heb wel een keer dat mijn menstruatie te vroeg kwam maar dat was rond dag 22 van de cyclus. Dat was echt een menstruatie, volgende cyclus was weer enigszins normaal. Je kan betrouwbaar testen op zwangerschap vanaf twee weken na (vermoedelijke) eisprong.
 
Terug
Bovenaan