Ben ik ook weer eens :)

Hi meiden,

Tijd geleden dat ik wat geschreven heb hier, kon (zoals velen) weer niet inloggen.

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat? Alweer bijna 24 weken zwanger, al mag het nog wel wat sneller gaan van mij hoor.. Hoe voelen jullie je? Goed te doen met je (eventuele) andere kids en werk? Moet zeggen dat het wel zwaar begint te worden op m'n werk (ouderenzorg, PG-afdeling). Buik groeit gestaag, heb alweer een flinke toeter ;-)
Babykamer, naam en geboortekaartje al in orde hier dus dat hebben we ook weer gehad. We zijn bezig aan de kamer van ons zoontje, moet nog behangen worden, nieuwe vloer, gordijnen etc. Eind Aug komt z'n bed, kast etc dus dan is dat ook weer gedaan :)

Groetjes, El86 (voorheen Esje86)

Hier alweer de magische grens van 26 weken bereikt! Dochterlief heeft iets te goed door dat ik zo snel niet meer ben :). Met als gevolg dat ze overal en nergens is! Kamer voor haar is klaar. Voor de baby's wachten we nog op de wiegjes.
Ik heb gisteren mijn laatste avonddienst gehad en als alles goed gaat, ben ik tot halverwege mei vrij. Heerlijk!

Fijn dat het goed gaat icmf en dat bijna alles klaar is. Jij hebt lang verlof. Dankjewel voor het antwoord bij de februari mamma's. Heleen

Leuk hoor nieuwe kamer voor je zoontje. Hoe oud is hij?
Ik merk ook dat net name de zorg zwaar wordt. Zoek steeds een krukje haha. Je bent al ver met je voorbereidingen. Lekker hoor.

Mijn beste zwangerschap ever! De kinderen weten ondertussen wat zwanger zijn inhoud en wat ik wel en niet kan, voor al de twee oudsten hebben dit al een paar keer meegemaakt. Mijn man is een grote hulp in huis en de kamer is al klaar! heerlijk genieten!

Terug
Bovenaan