Ben ik (ook) weer...

A

Anoniem

Guest
Hmm, dit onderwerp klinkt minder leuk dan dat ik het bedoel hoor.....

Hi meiden,

net een hele poos aan het lezen geweest om te kijken of al mijn "NOD van rond 24 april collega's" al dan niet in blijde verwachting zijn. Voor een ieder die zwanger is: van harte gefeliciteerd!!!! Voor een ieder die door gaat voor de volgende ronde... ik sluit me bij jullie aan. Mijn NOD was precies de dag waarop ik dus wel ongesteld ben geworden. 24 april was mijn eerste vakantiedag. Ik stapte 's morgens in het vliegtuig naar Tunesië, niets aan de hand. Voelde me nog goed. Na aankomst de trap van het vliegtuig af en bij het instappen in de bus naar de aankomsthal, voelde ik ineens iets. Gelijk naar het toilet en ja hoor, gelijk helder rood bloed. Gelukkig had ik voor de zekerheid schoon ondergoed en maandverband in mijn handbagage gedaan. Nou ja, de vakantie is dus gevierd, de alcohol heeft gevloeid (niet al te rijkelijk) en de zwangerschapstest is ongeopend weer mee terug naar huis gegaan. Zelfs het klusweekend zit er alweer op... Volgende NOD is op 20 mei; wie doet er mee????

Knuffels, Krie_bels

Hey Kriebels!

Nou ik ga ook met je mee naar de volgende ronde! Ik was 2 dagen overtijd en toen kwam alles op 25 april! Nou is mijn volgende NOD tussen 21 en 24 mei . Is niet zeker maar mijn ei is zondag geweest, dus denk mijn volgende NOD 21 mei.

Nou als je maar een mooie vakantie hebt gehad en goed uitgerust bent kun je vol goede moed voor de volgende ronde ! En lekker bijkletsen zo !

Liefs Yvonne

Hé hallo,

Mijn vorige NOD was ook 24 april.
Helaas kwam ook deze maand de ongie weer voorbij en wel op dag 35.
Volgens fertilityfriend.com had ik mijn ei ook pas op de 24e dag.
Dat wordt dus wat later in de cyclus klussen deze maand (anders houdt mijn mannetje het ook allemaal niet meer vol hoor).
Vandaag is de tweede week van start gegaan en ik heb mijn volgende NOD maar gebaseerd op 35 dagen (5 juni).

We zullen zien.

Ik wens jullie (en mezelf)  een heel vruchtbare maand toe en hoop dat we ons snel bij de zwangeren aan mogen sluiten.

Liefs,

Twinkel3

Hoi Kriebels

Ik ga ook mee naar de volgende ronde. Mijn Nod was op 23 april en ik werd het 24. Zijn van het weekend weer flink aan het klussen geweest, zondag mijn ei gehad dus het wordt weer spannend de komende 2 weken. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Nu is mijn NOD rond de 21 mei.

Groetjes Sharine

hoi hoi,

ook ik doe mee, ik weet niet precies wanneer mijn NOD is, ik heb afgelopen maand een hele vroege miskraam gehad, en mijn ei was ergens vorige week, ik voel mijn ei ooknooit dus kan niks met zekerheid zeggen.
Ik hou mijn NOD op 19 mei, dan weet ik dat ik goed zit.

iemand van jullie al kwaaltjes?????

ik sinds gister kotsmisselijk, heb ook al vaak overgegeven, en had gisteren bloed verlies, helder rood slijm (innesteling????)
ik ga er niet vanuit, denk er verder ook maar niks van we zien het rond die tijd wel.

Liefs Randy

Hoi kriebels,

Ik heb zelf mijn eerste NOD op 21 mei. Eerste keer voor ons eerste kindje. Heel spannend allemaal. Ik hoop en duim heel hard met je mee dat het deze ronde wel lukt!! klus ze en suc6.

Groetjes Poco.

Terug
Bovenaan