Ben ik op de goede weg?

<p>Lieve lezers,</p><p>Vorige periode ben ik gestopt met de anticonceptiepil en werd ik ongesteld na een cyclus van 35 dagen (normaal heb ik een cyclus van rond de 30 dagen). Is het een goed teken dat mijn menstruatie  direct, met iets wat verlenging, gelijk al is doorgekomen? Of zegt dit niet zoveel?</p><p>Alvast bedankt!! </p><p>Groet,</p><p>Lara</p>
 
Dit zegt helaas nog niks. Ik had enkele maanden 28, vervolgens 25 en nu weer 28 dagen en ik ben 11 maanden verder. Bij de een gaat het ontpillen super snel en bij de ander minder snel.
 
groetjes
 
Is het niet zo dat sommigen gewoon een beetje een onregelmatige cyclus hebben ook als ze ontpild zijn? Volgens mij zit ik mijn hele leven al tussen de 27 en 30 dagen of zo...
 
 
Na het stoppen met de pil (juni), was ik na 23 dagen weer ongesteld. Dat was dus halverwege juli. Inmiddels 30 dagen verder, maar tot nu toe alleen was oud/bruin bloed bij het afvegen en niet/nauwelijks in de onderbroek.
Ieder lichaam is anders. Ik hoop voor je dat je snel weer regelmatig bent :) In principe zegt het dus niets over regelmatigheid, maar wel dat alles gewoon werkt!
 
Terug
Bovenaan