A
Anoniem
Guest
Hallo meiden,
Ik heb mij een tijdje niet laten zien maar lees wel stiekum mee!!
Ik heb een brandende vraag met sorry details
Ik heb op 29 juni mijn eerste ongi dag gehad en 3 juli had ik niks meer.
We hebben in de tussentijd flink geklust en heb een regelmatige cyclus van 28 dagen volgens de berekeningen zou ik dan 25 juli ongi moeten worden.???
Nou heb ik al een week of twee branderige erg gevoelige tepels mij urine ruikt ook anders en ik verlies geen wit vloed ( slijm) meer.
Ik bedoel met urine dat ik vaker plas als normaal.
Ook heb ik al een week of anderhalve week een ongi gevoel die niet wil doorzetten afgelopen dinsdagof woensdag heb ik de hele dag tampons gebruikt voor de zekerheid maar dat zat 1 keer een beetje maar dan ook echt maar een beetje lichte bruine afscheiding aan en een speldeprikje roze.
Wanneer kan ik een test doen ??? is dit een innestelling??
ben radeloos en zenuwachtig ben benieuwd naar wat dit zijn kan hoop op een zwangerschap naturlijk!!
bendankt vast!!!
Bianca
Ik heb mij een tijdje niet laten zien maar lees wel stiekum mee!!
Ik heb een brandende vraag met sorry details
Ik heb op 29 juni mijn eerste ongi dag gehad en 3 juli had ik niks meer.
We hebben in de tussentijd flink geklust en heb een regelmatige cyclus van 28 dagen volgens de berekeningen zou ik dan 25 juli ongi moeten worden.???
Nou heb ik al een week of twee branderige erg gevoelige tepels mij urine ruikt ook anders en ik verlies geen wit vloed ( slijm) meer.
Ik bedoel met urine dat ik vaker plas als normaal.
Ook heb ik al een week of anderhalve week een ongi gevoel die niet wil doorzetten afgelopen dinsdagof woensdag heb ik de hele dag tampons gebruikt voor de zekerheid maar dat zat 1 keer een beetje maar dan ook echt maar een beetje lichte bruine afscheiding aan en een speldeprikje roze.
Wanneer kan ik een test doen ??? is dit een innestelling??
ben radeloos en zenuwachtig ben benieuwd naar wat dit zijn kan hoop op een zwangerschap naturlijk!!
bendankt vast!!!
Bianca