Ben ik stom???

Hoi dames,

Ik ben iemand die graag babbelt en dan durf ik soms wel eens een berichtje te typen dat misschien niet echt nodig is, maar dan moet het er gewoon uit.
Ik hoop dan altijd op een reactie en als er dan geen komt vind ik dat wel een beetje erg.
Nu ik begrijp jullie ook wel dat jullie niet op elk berichtje met gelul (sorry voor het taalgebruik) kunnen reageren.
Ik heb eigenlijk niet zoveel vriendinnen en dat is zo fijn aan dit forum, ik voel me hier zelfs een beetje thuis en hier kan ik zeggen wat ik denk en voel, hoe dom en stom dat het ooit wel moet zijn om te lezen.
Bedankt hiervoor dames.

Liefs,

Ikke (Bea)
 
hey bea :D:D:D:D
niets is stom of dom hoor!!
er bestaan geen dome vragen of antworden vin ik persoonlijk!!
en dat je je hier thuisvoelt kan ik me indenken dat voel ik me ook!!
en je kan beter 1 goede vriendin hebben waar je lief en leed mee deelt dan vele vriendinnen waardor jaloezie kan ontstaan of dat ze je alleen maar nodig hebben als het hun uitkomt ;)
ik hoop dat je hier wat aan heb lieverd!!
veel liefs Debbert
 
dat was ook mijn eerste reactie die van Debbert. Niet is stom of dom, als het jou bezig houdt dan is dat de moeite waard. En hier op zo'n forum weet je zeker dat je het kwijt kunt bij allemaal gelijk gestemden en tegelijk is het heel veilig want je blijft 'onbekend'. Dus gewoon blijven doen en vragen wat je hart/hoofd je ingeeft.

dikke doei Ammie
 
Ik sluit me helemaal aan bij de de dames hierboven. Dit forum is juist bedoelt om steun te zoeken bij elkaar, maar ook gewoon om je hart te luchten en te kletsen.Dus blijven doen!!!

Liefs Vanessa
 
Dank je wel, nu voel ik mij weer heel wat beter. Ik krijg tijdens het lezen van jullie reacties gewoon de tranen in mijn ogen, zo lief vind ik jullie!!!
snik, snik

Liefs Bea
 
Terug
Bovenaan