ben ik te vroeg met testen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik heb mijn nod de 7de en heb de 4de getest hij was negatief zou het te vroeg zijn geweest ik was zo nieuwgierig dat ik niet kon wachten dit was mijn 6e ronde ik baal hier wel erg van.

ik dacht dat het wel raak zou zijn ik had al last van mijn onderbuik (pech)

ik hoor het wel,alvast bedankt voor jullie reaktie

hoi zie je ook geen lichte streepjes? de mijne geven een lichte streep maar ze worden ook niet duidelijker ik heb er ook al 4 tegenaan gegooid pfff wat duurd het toch lang he groetjes

nee hellemaal niks gewoon 1 streepje maar ik probeer het volgende week wel weer als ik het geduld kan opbrengen zal wel niet

hoi engel 35,

Ik heb ook 7 oktober NOD, maar ga denk ik vanavond testen. Morgen een hele drukke en geoelige dag en moet voor en gesprek naar ziekenhuis. Kan dan wel ff gebruiken dat ik weet dat ik wel of niet zwanger ben...
(plus dat ik gewoon ook niet meer kan wachten....hihihiihi)
Succes allemaal meiden en ik hoop dat je toch nog even geduld op kan brengen....

Hai,

het kan wellicht te vroeg zijn geweest. Ik had twee hele lichte positieve testen 3 dagen voor NOD. Bijna niets te zien. Pas gisteren, op NOD, positief  getest met CB. Ik zou anders nog even wachten, enne probeer het met ochtendurine, is veel sterker geconcentreerd! Wellicht ben je zwanger, maar maak je nog niet veel hormonen aan, dat verschilt per vrouw. Ik duim voor je!!

liefs
Fee Julia

daar ben ik weer vandaag maar weer een test gedaan met mijn ochtend urine maar je zag er bijna niks op en ik had hem er toch goed onder gehouden (etos test)nu weet ik nog steeds niks ik denk dat ik maar tot vrijdag wacht als het lukt dan koop ik maar weer een nieuwe en dan probeer ik het nog maar weer een keer

meiden bedankt voor jullie reaktie

Terug
Bovenaan