Ben ik toch zwanger?

Lieve meiden,

Zoals de titel al zegt ben ik een beetje in twijfel.
Wij zijn al een jaar bezig voor de derde. Bij de eerste en tweede was ik binnen drie maanden zwanger, nu duurt het wat langer en merk ik dat ik steeds onzekerder wordt.

Ik ovuleer elke maand, en we vrijen regelmatig/elke dag niet alleen tijdens de vruchtbare periode. Je zou zeggen dat het toch een keer raak moet zijn. Na zoveel testen ben ik er even mee gestopt de teleurstelling doet teveel pijn.

Nu voelde ik mezelf deze maand anders, meer kwaaltjes en dacht ik; zou het? Maar heb tot op heden nog niet durven testen. Ik krijg altijd rond de 28ste /29ste dag mijn menstruatie.

Normaal begint het met oud bloed, dit keer begon het op de 28ste dag en was het helder rood/licht roze en heel weinig en ook maar twee en een halve dag. Terwijl ik dus normaal vijf/zes dagen menstrueer met echt stolsels en begin en eind oud bloed.

Ook heb ik dit keer meer klachten pijnlijke borsten blijven, ook zeurend gevoel bij de liezen ik durf eigenlijk geen test te doen omdat ik bang ben dat het weer negatief is.
Misschien hebben jullie dit ook mee gemaakt wel lichte bloeding en toch zwanger?

Als de bloeding nu nog twee dagen weg blijft ga ik het toch proberen, maar misschien hebben jullie wat opbeurende verhalen liefs Linda
 
Ha Linda,

Ik wil je geen valse hoop geven maar ken ook verhalen waarbij dit idd wel een zwangerschap was... Ik ben bang dat het gewoon een kwestie van testen wordt...
Ik ga heel hard voor je duimen iig
 
Ik zou zeker testen! Als je een groot verschil merkt met je normale menstruatie en je hebt er zelfs klachten bij, zou het zomaar eens kunnen Jetteketet. Veel succes en ik hoop op een fijne uitkomst!
 
Terug
Bovenaan