Ben ik trouwens de enige die een jongen heeft?

hallo ik heb ook een zoontje Ravi hij is op 5 november geboren en heeft ook temperement hoor hahah mischien ligt het wel aan de maand waar de baby in geboren zijn..
groetjes jolande

Op de zwangerenlijst die een tijdje fanatiek werd bijgehouden op dit forum kwamen inderdaad beduidend meer meisjes voor dan jongens. (voor zover de mensen wisten wat het zou worden dan).

Maar er moeten nog meer jongetjes zijn hoor.
Daar hoor ik alleen niet bij, want ik heb een meisje.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Hoi Issie!

Hier ook een jongen hoor! Joran Wouter is op 6 november geboren. is ook een temperamentvol mannetje trouwens. Misschien is het idd wel de maand... Wanneer is jouw zoontje geboren?

Groetjes, Suus

Hoi, hoi,

Nope....hier nog een jongetje Justin is geboren op 13 november! Bij mij in de straat zijn afgelopen november 4 jongetjes geboren en 2 meisjes (ja ja vruchtbaar straatje geweest volgens de verloskundige) kunnen jullie trouwens een beetje leuke kleertjes vinden? Ik kan zo moeilijk leuke jongenskleding vinden, voor meisjes is er meer dan genoeg maar jongenskleding vind ik maar zo zo. Ik vind Name-It nog wel stoere kleertjes hebben maar dat verkopen ze niet overal dus moet ik altijd weer naar de stad kleppen dus als iemand nog leuke adresjes weet met een beetje betaalbare kleertjes want Justin groeit echt super snel dus is hij er zo weer uit.

Groetjes,

Puk

Ik vind de klertjes van noppies erg leuk!!! Maar...wel duur!!
We hebben hier (op loopafstand!!!) een winkeltje liggen met alleen maar kleertjes van noppies, en dat kost me echt veeel te veel geld hahaha
Maar ik kan het niet laten als ik dan iets leuks zie (terwijl ik voor me zelf 3 keer nadenk als ik dure kleren zie)
En ik weet niet of je een prenetal in de buurt hebt?? Daar hebben ze merkkleding maar ook niet zo'n dure kleding (eigen merk??). Daar hebben ze ook altijd leuke dingen!
Ik  heb zelf het probleem dat ik heel kieskeurig ben, ik moet ook lang zoeken voordat ik iets heb wat ik geweldig vind en dan koop ik het. Ik vind heel veel dingen net niet leuk genoeg..  

Terug
Bovenaan