Ben ik vruchtbaar?

<p>Hallo Ladies, sinds september ben ik gestopt met de pil na deze 9 jaar geslikt te hebben. Ik ben nu 23 jaar oud. ik heb steeds een cyclus van 35-38 dagen… ik twijfel steeds meer of ik überhaupt wel een ovulatie heb… ik heb de afgelopen 3 maanden wel ovulatietesten gedaan en meestal bij dag 21 en 22 is het streepje wel iets donkerder dan de andere dagen. Maar nooit echt donker! Wie heeft hier ervaring mee/tips?</p>

Wellicht zijn deze testen niet gevoelig genoeg voor jou? Overbodige opmerking misschien; maar volg je de bijsluiter precies? Anders kun je een volgende maand een ander merk proberen. Of de digitale (roze) van clearblue, dan krijg je een :) bij een lh-piek
ik vind het opzich wel logisch klinken, zo'n twee weken voor je menstruatie. Ik denk dat je echt wel een eisprong hebt, je bent vrij regelmatig ongesteld met een langere maar niet extreem lange cyclus. 

Ik gebruikte de ovulatietesten van de action en heb nu sensitest geprobeerd deze maand. Misschien toch een goed idee om andere van clearblue te proberen inderdaad. Bedankt voor je hoopvolle reactie!

Als je ongesteld wordt, ovuleer je ook, maar wat testen betreft: ook hier nooit een knaller. Mij hielp t om als de goedkope test opliep, dure clear blue te doen (die gaf een vaste smiley indien vruchtbaar), dat hielp enorm! Toen was t na 2 rondes raak.

Terug
Bovenaan