Ben ik weeer!

Heel in het begin heb ik hier wel eens gecshreven! Maar mijn laptop is een tijde ter reparatie weggeweest!

ik zal me ff opnieuw voorstellen.

Ik ben janneke (33 jaar) en woon in Maastricht.
Mijn oudste heet Frank en is 3 jaar. Mijn dochter Noortje is bijna 10 maanden. En nu ben ik 13 weken zwanger van de derde! Veel mensen vragen of deze zw gepland was! Ja dus! Van de eerste was ik snel zwanger. Bij de tweede duurde het een jaar! Dus nu dachten we "we beginnen maar op tijd". En toen was het gelijk raak! Super dus!

De tijd vliegt en ik wil wel bewust stil staan bij deze zwangerschap! Leuk dus om weer mee te schrijven. Met het clubje van mijn zoon hebben we nog heel veel contact en zien elkaar ook regelmatig!

Hallo mamamadelief,

Leuk dat je weer terug bent.
Ik zal me even aan je voorstellen:
Ik ben Tamara en woonachtig in het mooie Friesland. Ik ben voor de eerste keer zwanger en wij verwachten een tweeling. Ik ben nu 15 weken zwanger.
Leuk om te lezen dat er tussen de jongste twee niet zo heel veel tijd zit. Ik geef je groot gelijk dat je er bewust bij stil wil staan. Het is en blijft een wonder elke keer weer.

Groet Tamara

hoi,
welkom,en gefeliciteerd met je 3de zwangerschap.
oh als ik al lees uit maastricht.
me man en ik zijn gek op die stad.
we zijn nu weer eens 2x naar valkenburg geweest zonder kinderen.doen we begin juli.
lekker even dagje naar maastricht.
ooh 2010 zit er dus niet in.ja of wel moeten daarvoor gaan,maar we gaan al weekje naar center parcs.
jammer maar 2010 wordt geen winkeldag.
gr marjan

Hoi! Gezellig, nog iemand er bij ;-)
Gaat alles goed met je?
Ik ben Ingrid 33 jaar, ik woon in Delft met mijn vriend en 2 katten. Net mijn eigen huis verkocht en nu tijdelijk in een huurflat, afgelopen vrijdag voor een nieuwbouwhuis getekend. Maar onze kleine komt eerder, ik ben nu 14 weken en 20 juni uitgerekend. Het ging zeg maar ook iets sneller dan gedacht haha dus dat wordt een jaartje slaapkamer delen maar daarna alle ruimte in het mooie Den Hoorn. Welkom!!!!

Terug
Bovenaan