Ben ik weer eens....

A

Anoniem

Guest
...omdat het hier wat druk was en het forum zo vervelend deed (en nog steeds een beetje doet) ben ik een paar dagen afwezig geweest.
Wel vervelend voor de nod lijst die moet ik nu weer gaan bij werken maar goed ik doe mijn best al "verborgen" boodschappen te vinden.

Maar nu eens een vraag:
Mijn nod staat momenteel op 23 aug maar ik denk dat die eerder is want ik heb mijn cycluslengte van vorige keerr aangehouden (33 dagen) maar dat was direct na de pil, volgens mij heb ik nu wel mijn eisprong gevoeld en dat was vorige week donderdag of vrijdag.

Maar sinds vandaag en gisteren ook een klein beetje (maar vandaag echt erg) heb ik last van mijn onderrus van die verveldende soort steken in de onderrug bij alles wat ik doe.
Ik heb verder helemaal gaan dingen anders dan anders gedaan, bovendien heb ik sinds eergisteren al last dat ik zodra ik in de middag/avond rustig ga zitten en dus even niks hoef te doen echt misselijk wordt de eerste dag bijna tot overgeven aan toe.

Zouden dit al teken kunnen zijn of zou dit erg vroeg zijn?
Ik denk dus dat mijn nod meer rond de 18 aug ligt....

Groetjes Toto

quote: Toto schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2005 18:46:22'));

...omdat het hier wat druk was en het forum zo vervelend deed (en nog steeds een beetje doet) ben ik een paar dagen afwezig geweest.
Wel vervelend voor de nod lijst die moet ik nu weer gaan bij werken maar goed ik doe mijn best al "verborgen" boodschappen te vinden.

Hoi Toto.

Begrijp ik het nu goed dat jij de NOD-lijst bijhoudt of doet Kat dat nu? Ik loop een beetje achter geloof ik. Ben zojuist terug van een weekje kamperen. We besloten toch nog gauw een weekje ertussenuit te knijpen. Veel slecht weer en kou gehad, maar wat was het heerlijk om even weg te zijn. Ik heb me ook even niet op zwanger worden gericht. Bij elk kind dat ging huilen (en dat zijn er een heleboel op een camping) dacht ik: o, heerlijk dat ik dat nog niet heb. Maar dat was meer mezelf voor de gek houden geloof ik, want heel diep van binnen denk ik wat anders....
Ik probeer nu weer wat bij te komen op het forum en pak het dagelijkse leven weer op (en dus ook het zwanger worden....).
Ik duim voor je dat je tekenen positief zijn!

Femke

Stom rotforum ook, ik hoop niet dat ik dadelijk voor echo zorg en mijn reactie er meerdere keren op staat, maar goed nog maar een poging.

Hallo Femke,

Wel lekken zo een week er tussen uit of niet???

Maar over de nod lijst, die houden kat en ik samen bij dus de ene keer zet zij hem online en de andere keer ik.

Groetjes Toto

hoi toto

dus je bent misselijk??? ik ben ook steeds misselijk, niet specifiek smorgens, maar verschillend. dacht ook al dat het te vroeg is (NOD 20 aug), maar je weet maar nooit!

ik duim keihard voor je!!!

liefs janine

hallo,

mijn NOD is niet de 17e maar de 15e! ik had een foutje gemaakt!
ik zit in ronde 4 en ben 22!

groetjes Wilma

Terug
Bovenaan