A
Anoniem
Guest
haaiii meide ik ben erook weer heb n heel druk weekend gehad gisteren heel de dag
cursus BHV en vanochtend bij de dokter gezeten!!!
ik dacht dat ik 2 dagen overtijd was maar t zat met niet lekker samen met de dokter heb ik dus me cyclus nagekeken en jhaaa hoord die klopte dus niet ik zag op 32 dagen in me cyclus maar volgens de dokter had ik verkeerd gekeken en heb ik eencyclus van 42 dagen tjaaa dat scheelt he !!! dus ik ben volgende week maandag pas aan de Beurt met me NOD ipv afgelopen zondag beetje jammer!!!
Kwaaltjes die ik tot nu toe heb:
pijn in me rug af en toe felle steken in me buik / liezen.....
btje hoofdpijn en redelijk moe!!!! en heel veel last van maagzuur al 2 of 3 dagen
Dus ik hou jullie nog 1 week in spanning!!! en mezelf....
Dikke kus Mariette
cursus BHV en vanochtend bij de dokter gezeten!!!
ik dacht dat ik 2 dagen overtijd was maar t zat met niet lekker samen met de dokter heb ik dus me cyclus nagekeken en jhaaa hoord die klopte dus niet ik zag op 32 dagen in me cyclus maar volgens de dokter had ik verkeerd gekeken en heb ik eencyclus van 42 dagen tjaaa dat scheelt he !!! dus ik ben volgende week maandag pas aan de Beurt met me NOD ipv afgelopen zondag beetje jammer!!!
Kwaaltjes die ik tot nu toe heb:
pijn in me rug af en toe felle steken in me buik / liezen.....
btje hoofdpijn en redelijk moe!!!! en heel veel last van maagzuur al 2 of 3 dagen
Dus ik hou jullie nog 1 week in spanning!!! en mezelf....
Dikke kus Mariette