ben ik weer even een paar dagen we geweest ook veel meegemaakt weer :S

A

Anoniem

Guest
haaiii meide ik ben erook weer heb n heel druk weekend gehad gisteren heel de dag
cursus BHV en vanochtend bij de dokter gezeten!!!

ik dacht dat ik 2 dagen overtijd was maar t zat met niet lekker samen met de dokter heb ik dus me cyclus nagekeken en jhaaa hoord die klopte dus niet ik zag op 32 dagen in me cyclus maar volgens de dokter had ik verkeerd gekeken en heb ik eencyclus van 42 dagen tjaaa dat scheelt he !!! dus ik ben volgende week maandag pas aan de Beurt met me NOD ipv afgelopen zondag    beetje jammer!!!
Kwaaltjes die ik tot nu toe heb:

pijn in me rug af en toe felle steken in me buik / liezen.....
btje hoofdpijn en redelijk moe!!!! en heel veel last van maagzuur al 2 of 3 dagen :(

Dus ik hou jullie nog 1 week in spanning!!! en mezelf....

Dikke kus Mariette

ow jeetje wat vervelend zo'n lange cyclus of niet?!
hey bhv cursus heb ik ook gedaan..... heb je ook 2 dagen gehad? ik had een dag ehbo en 1 dag brandblussen en theorie!
ik vond dat brandblussen wel best eng, ik was ook het enige meisje, maar op de toets had ik wel de hoogste score!

ja wordt er niet vrolijker van zo'n lange Cyclus maar is neit anders het is nou eenmaal me lichaam die het doet~!!

Ja ik heb gisteren Brandblussen gedaan vond ik ook wel n btje eng vooral een deksel op een brandende pan schuiven de rest viel wel me volgende week maandag op me test dag EHBO heel de dag!!
idd ook 2 dagen ik was gistren ook de enige meid hahaha.....
maar was samen met een collega dus was gelukkig niet alleen :D

Mariette

quote: Mariette21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 14:26:19'));

ja wordt er niet vrolijker van zo'n lange Cyclus maar is neit anders het is nou eenmaal me lichaam die het doet~!!

Ja ik heb gisteren Brandblussen gedaan vond ik ook wel n btje eng vooral een deksel op een brandende pan schuiven de rest viel wel me volgende week maandag op me test dag EHBO heel de dag!!
idd ook 2 dagen ik was gistren ook de enige meid hahaha.....
maar was samen met een collega dus was gelukkig niet alleen :D

Mariette

pffff ik vond die ehbo zo saaaaaai, het was de hele dag binnen, en het was die dag de hele dag mooi weer! jij gaat gelukkig nog samen met eencollega, ik moest alleen.... mijn andere collega's hadden al bhv en moesten alleen op herhalingscursus en ik was de enige nieuwe uit onze winkel.....
dat was best eng hoor tussen al die mannen
en ja dat met die deksel op de panvond ik ook niet leuk, wij hadden ook geen handschoenen aan!

Terug
Bovenaan