A
Anoniem
Guest
ben afgelopen zondag weer aan clomid begonnen en gistere de laatste geslikt.maar deze keer was het dus echt bal.want de vorige maand dat ik het slikte was er bijna niks aan de hand ok ik sliep wel wat slechter als normaal maar dat haalde ik op de dag wel even in op de bank.maar nu deze keer was het dus echt bal ik was stront vervelend en op oorlogspad met me mannetje,nou heb ik gelukkig een man met engelegeduld die net snel boos is te krijgen,want het ene moment was er niks aan de hand met me,en het andere moment was het bal ik schold hem uit voor alles en nog wat en niks was goed wat hij deed.ben van nijd op me nest gaan liggen met een boek,toen is de arme ziel maar even naar ze ouders gegaan om een bakkie te doen.na een uurtje kwam hij terug.en kwam op de rand van het bed zitten met de vraag of ik eruit wilde komen,ik heb het maar gedaan maar het ging niet van harte.na een tijdje was het weer normaal.en ben om 23.15 naar bed gegaan en me man ook,de andere dag was alles weer ok met me,en heb gelijk tegen me mannetje gezegd dat ik het nooit meer zou doen.eigelijk kan hij erook niks aan doen dat die clomid zoveel invloed op me heb.ik ben die dag gaan werken.en had een briefje voor hem neer gelegd voor als hij thuis zou komen uit het werk want hij is eerder thuis dan ik.toen ik om 18.30 thuis kwam heeft hij me helemaal plat geknuffeld.en we hebben heerlijk samen gegeten.en s,avond lekker een wijntje samen gedronken en de rest mag je zelf invullen hihi. wie herkent dit zou het nou echt door de clomid komen,nou volgens de bijsluiter die ik van internet heb gehaald dus wel hoor.ok dat was het dan weer ga ff het hondje uitlaten.dikke knuffels van pepe (mercedes)