ben ik weer even

hoi allemaal

ik heb niet al te veel te vertellen, maar kijk en lees wel mee (mag nog wel he)
ik zit te wachten op het mei forum als dat nog een keer komt?

heb zelf niet veel te vertellen als dat ik moet wachten op mn 1ste echo (spannend).
mn klachten zijn normaal denk ik op het moment zere borsten veel moe en verder veel haar uit val (ik weet niet of dat met mn zwangerschap te maken heefd weet iemand dat)
maar ik neen de ongemakken met plezier.
ik moet de 22stesept naar het ziekenhuis voor mn 1ste echo en krijg dat te horen en te zien of het 1 of 2 kindjes zijn met 1 ben ik al heel tevreden maar twee ook,
zou wat zijn na 5 jaar en veel verdriet en pijn een tweeling.
maar ja het is nog steeds even wachten alweer pppffff.

lill
ik duim voor je meid.

snoopy
heel veel sterkte met wachten en hoop heeeeeeel erg met je mee laat het even weten.

voor alle zwangeren van harrrrtttteeeee.

voor alle klussers ga er voor

voor alle wachtende succes en hopen.

gr allemaal
hartje

Hoi Hartje,

Geniet een beetje van je zwangerschap he en blijf vooral lekker meelezen hoor!Ik kan je vertellen dat de haaruitval heel normaal is hoor,ik heb dat 13 jaar geleden heel erg gehad toen ik zwanger was van mijn zoon,ik ben toen wel erg geschrokken maar na je zwangerschap gaat het weer over,duurt wel lang hoor,ook na de bevalling.
Succes!
Liefs en ik hou je op de hoogte,heb nog steeds dezelfde verschijnselen,maar ben ook erg bang dat mijn lichaam me in de maling neemt of als het zo is het toch weer afgestoten wordt zodat ik gewoon weer na 28 dagen ongi ben,maargoed geduld geduld geduld.......
Liefs
Snoop

Terug
Bovenaan