Ben ik weer even.......

Hallo dames,

Ik ben er nu heel even en dan vanavond laat pas weer want m'n mannetje moet de laptop hebben voor zijn werk...hij zegt dat dan 'smorgens even omdat ie weet dat ik er anders weer achter wil gaan zitten hahaha......hoezo verslaafd.......

De rode duivels zijn er nog niet!! verwacht donderdag of uiterlijk vrijdag mijn NOD..... Vandaag heb ik een strakke lage jeans aan en heb sinds laat vanmiddag af en toe een trekkerig gevoel in mijn onderbuik.... ze zullen zich toch hopelijk niet aan gaan kondigen heh..... die duiveltjes....

De gyn zei dat mijn baarmoeder iets naar achter gekanteld ligt (vandaar dat ik ook altijd pijn onderin mijn rug heb tijdens de menstruatie zei hij)...

Dus nu hoop ik maar dat deze steekjes komen door die jeans.....ohhhhhh moet je mij toch elke dag horen.... dit is toch echt niet meer normaal...... schaam me diep.... en jullie mijn gezeur maar aanhoren, maar ik denk maar zo.... het lucht mij wel op en wie het niet interesseert die leest er maar overheen......

Groetjes en tot laterrrrrr,

Liefs Lill

Oja.... vergeet ik te vertellen...

Ik heb vandaag iemand gesproken die bij 3 maanden er pas achter kwam dat ze zwanger was!!!!!!!!!!

Niets gevoeld...... "ongesteld" geworden (minder dan normaal maar niet ermee bezig dus oo niet in de gaten gehad..)

Nou zie je maar... de een voelt vanalles en denkt daardoor gewoon ongi te worden.... en de ander voelt niets....

Hoop maar dat ik zwanger mag zijn deze ronde.....

Liefs Lill

Hoi Lill

op die manier wil ik ook zwanger worden zeg.

Met mij gaat het weer wat beter kan al wel wat meer maar mag nog steeds weinig.erg vervelend. Ben van de week op verjaardag geweest maar dat viel tegen.je denkt dat he heel wat bent maar niets hoor.

ik zal voor je duimen.

liefs winnie

Hee Lill from the hill,

Jij weet de spanning ook op te bouwen zeg! Hou the red devils maar goed buiten de poort, hopelijk is het deze x bingo....

Tot snel,
lfs. Suus

ps heb jij het ook zo KOUD??

Hoi Lill, spannend he meid, ik moet zeggen dat ik me ook weer sinds lange tijd druk maak over wat ik voel. Ik weet dat het eigenlijk nog niet kan, maar toch vind ik het raar dat ik me zo voel (of verbeeld ik het me?) Ik heb het koud, ik heb een zeurend gevoel in mijn onderbuik, enorme zware benen (?) en bij vlage een lichte misselijkheid.??????? Wat betekent dit in hemelsnaam nu weer. Waarschijnlijk dat ik gewoon ongi ga worden......

Succes met wachten he meis.

Liefs Molly.

Heee Winnie, Suuske en Molly,

Winnie:
Ja dat is nou echt wat je noemt een toevalstreffer heh hahahaha...
Ik hoop dat dit keer bij ons ook een "toevalstreffer" wordt.... hebben wel op tijd geklust (voordat mijn mannetje een aantal dagen wegging, net voor.... mijn ei, maar de gyn zegt dat we alle kans maken..) Houd jullie echt wel op de hoogte hoor, ben maar niet bang.... ben hier elke dag te vinden nu het zo spannend is hahahahahaha...

Suuske:
Ja ik heb het heel de dag koud..... hoezo??? bekende klacht???? hope so hihihihi.... Vandaag een strakke jeans aan zoals ik al zei.. en heel de dag in vergadering gezeten....pffffff kan nie eens ff piesen als het nodig is dus daardoor mischien die steekjes????
Ik weeeeeeeet het maak mezelf weer veel te gek.... maar ben er ook zo op gebrand deze ronde......... Zolang die red devils wegblijven heb ik hoop, maar wel te vroeg realiseer ik me. De poort hoop ik op slot te houden maar de duivels wisten me zelfs helemaal in Bella Italia te vinden.... en naar het Brabantse Land weten ze al ruim anderhalf jaar de weg, dus moet ik realistisch blijven en accepteren dat ik pas zekerheid heb als ik een positieve test in mijn handen houd....

Molly:
Idd... errug spannend en de dagen lijken wel maaaaaaanden.... Ik maak me ook druk over alles wat ik voel (heb je al wel gelezen denk ik UGHHHH) Ook ik heb het koud (al een koltruitje aan...) en bij alles wat ik voel.... maak ik me gek... Misselijk..... nee.... dat heb ik niet... maar ik poets normaal met gewone tandpasta en mijn mannetje met parodontax voor gevoelig tandvlees (zout....blehhh)... nu is mijn tandpasta op (vergeet telkens nieuwe mee te brengen) en gebruik ik die van hem , maar moet elke ochtend overgeven.... maar dat komt echt door die gore tandpasta hoor...!!! Wanner heb jij je NOD??

Lieve meiden errug gezellig om jullie weer ff te "spreken" en tot snel....

Knuffel voor jullie alledrie.....

Lill

Terug
Bovenaan