Ben ik weer eventjes .....

Hoi Allemaal,

Hier ben ik weer eventjes. Mijn NOD  tussen van 9 april t/m 11 april (omdat ik niet weet hoelang mijn cyclus). Maar nu is het 12 april en ben ik nog niet ongesteld, lijkt wel of het elke keer weer langer duurt voordat het komt.
Dus we moeten nog even afwachten, nou zit ik op het moment ook niet erg lekker in mijn vel.

Mijn zus is zwanger (weet het al een tijdje hoor) maar ze kan o zo bot zijn af en toe. Ik ben echt een beetje geirriteerd aan haar. Ze wil altijd de aandacht hebben.
Ze zit de hele tijd te zeuren over lichamelijke klachten die ze heeft nu ze zwanger is en dat ik niet weet hoe het voelt. Terwijl ze weet hoe de vork in de steel zit bij ons. Ze schreeuwt zomaar ineens tegen me en dan reageer ik en dan zegt mijn moeder dat ik moet oppassen want ze is zwanger..... duh ze is niet ziek ofzo .... doe normaal zeg !!!

Sinds iedereen weet dat er misschien een oorzaak is voor het slechte zaad van mijn vriend denken ze ineens allemaal dat we geen hulp meer nodig hebben en vinden ze dat wij niet meer mogen zeuren. Maar het kan best nog wel eens zo zijn dat we nog wel hulp nodig hebben, maar dat is afwachten tot na de operatie van mijn vriend. A.S. maandag wordt hij geholpen, dan wordt het schotje voor zijn prostaat verwijderd, dus dit ook weer afwachten.

Nou ik ga lekker verder balen en spreek jullie wel weer.

Liefs Belinda

P.S. iedereen succes met alles en ik denk aan jullie, lees ook elke dag mee maar ik kan bijna nooit reageren, helaas.

Hoi belinda

Wat een toestand zeg hoe kunnen ze zo naar jou toe reageren. Zeuren over kwalen doe je niet tegen iemand die het zo graag zwanger zou willen worden en de daarbij horende klachten voor lief zou nemen....
En om te denken dat het nu na de operatie klaar is dat weten jullie nog helemaal niet en dat is al stress genoeg zou ik zeggen.
Hier kan je alles kwijt maar ik ben er ook wel achter dat niet iedereen je kan begrijpen je weet hoe het voelt als je er zelf ook midden in zit.....
Ook al wordt het soms nog zo goed bedoeld. Soms kan je zelf niet eens uitleggen hoe je je voelt en waarom....
Heel veel sterkte maandag zal aan jullie denken... En hopelijk gaat het helpen dat zou echt geweldig zijn!!!

liefs rozemarijn

Jeetje, wat lullig allemaal! en idd zwanger zijn is geen ziekte!! ze mag blij zijn dat ze zwanger is...pfoe...zit me ook helemaal op te winden hier!hihi
ik hoop echt voor jullie dat die operatie het gewenste resultaat oplevert!
 heel veel sterkte en succes!!

hoi belinda,
grr, gemeen van je zus, ik bedoel ze mag blij zijn dat zij wel zoveel geluk heeft. Ze zou beter moeten weten, maar goed zoveel mensen zijn niet subtiel. ik heb ook een zus en die wil geen kindern (gesteriliseerd), en toen ze hoorde dat ik een miskraam had gehad zei ze" o, en wanneer gaan jullie een neiuwe maken?' en laatst zag je op mijn kamer ovulatietesten liggen " o, dus met een streep moet P. met je vrijen, is ook niet romantisch". Ik kan dan dus ook door de grond zakken. Maar ja ik waai het dan ook maar weer weg, ze hebbenwrs niet genoeg sociale vaardigheden.

Heel veel succes as maandag met de operatie van je man, en ik hoop dat je snel je zus mag gaan volgen (met de zwanegrschap en niet met dat gezeur :).
liefs simone

Terug
Bovenaan